  • Data: 2021-09-09 02:30:29
    Temat: Re: Przeciwmgielne w deszczu
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.09.2021 o 10:05, J.F pisze:

    > nie liczy sie ilosc, tylko jakosc.

    3 pary najlepszych.

    > Po co 3 pary, skoro 1 dobra wystarczy ... i druga w samochodzie jako
    > zapas :-)

    Nie, nie wystarczy :)

    > Ale to nie okulary, tylko palec.
    > A okularow na palec jeszcze nie ma :-)

    To go utnij albo podwiąż. Widzisz/niewidzisz. KURWA! JA WIDZĘ!
    Piszesz do LUDZI a nie do J.Efów.

    Masz mnie w dupie...i innych też. Zawsze. Nigdy nie zrozumiałeś, że
    kogoś opluwasz spacją. Nigdy. Mam takich znajomków, którzy popychają
    podczas wypowiedzi w realu. No kurwa muszą dotknąć rozmówcę. Zawsze się
    ładnie odsuwam (reflex) i mają głupią minę. Potem pytam czy jeśli mu
    pozwolę na to popychanie w zamian, że ja będę na niego pluł czy kopał to
    się zgodzi?

    > Moze mial kiepskie okulary, moze kurza slepote.
    > Dwie pozostale widzial :-)

    Nono.

    > Moze. Ale tez trudno o mgle do testow :-)

    Zmień/doświadczysz.

    > No cos tam na poboczu widac, co zreszta nasz kodeks ujmuje ... prawie.

    Ja sobie dopaliłem mocą. Fabryka wymyśliła +/-50W a ja wepchnąłem 100W.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>