-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
e.net!3.eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder8.news.weretis.net
!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.com!n
ews.xlned.com!peer02.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com
!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada
.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Reply-To: m...@p...onet.pl
Subject: Re: Przeciwmgielne w deszczu
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <612532a8$0$551$65785112@news.neostrada.pl>
<61271b37$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
<61289fb7$0$24051$65785112@news.neostrada.pl>
<6128ac8c$0$509$65785112@news.neostrada.pl>
<6128b14c$0$557$65785112@news.neostrada.pl>
<6128b367$0$509$65785112@news.neostrada.pl>
<61294adc$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
<61294ce6$0$536$65785112@news.neostrada.pl>
<61295004$0$553$65785112@news.neostrada.pl>
<61295458$0$536$65785112@news.neostrada.pl>
<61295e8d$0$521$65785112@news.neostrada.pl>
<612a2f36$0$529$65785112@news.neostrada.pl>
<612a3cd0$0$23915$65785112@news.neostrada.pl>
<612a3e65$0$556$65785112@news.neostrada.pl>
<612a4324$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
<612a460b$0$556$65785112@news.neostrada.pl>
<612a4cc1$0$23913$65785112@news.neostrada.pl>
<612a50b8$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
<612bd2de$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
<612bda8f$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
<612be03b$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
<612bf01b$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
From: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>
Organization: A.P.Z.
Date: Sun, 29 Aug 2021 22:53:19 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
Thunderbird/78.13.0 Hamster/2.1.0.11
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <612bf01b$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Antivirus: AVG (VPS 210829-8, 29.8.2021), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 64
Message-ID: <612bf3ec$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 37.128.7.246
X-Trace: 1630270444 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 511 37.128.7.246:58970
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 4556
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2696639
[ ukryj nagłówki ]W dniu 29.08.2021 o 22:37, Shrek pisze:
>> No, potem tak to wygląda:
>> https://youtu.be/amsJfPYhcFE
>>
>> Każdy z nich zdążył wyhamować. Każdy bez wyjątku :D
>
> No zdarza się. Może jakby ich lepiej było widać...
Może wszyscy co pierdolnęli zwyczajnie NIE widzieli i jechali na ślepo?
Przecież jazda "na ślepo" to normalka. Tysiące razy to widziałem i
widzę. Żadne światła wtedy nie pomogą, żadne nawet halogen 100W prosto w
oczy.
>
>>> No dobrze - tobie nie robi - inni wolą widzieć lepiej niż gorzej - w
>>> czym problem żeby to ułatwić?
>>
>> Żeby zapierdalali jeszcze szybciej i robili karambole?
>
> Modlisz się w intencji deszczy, mgły i innych plag żeby uniknąć
> karamboli? Dodatkowe oświetlenie pomaga ich uniknąć.
Nie, nie pomaga. Dowodem jest ilość pojazdów w karambolu. Nieliczni
zdążą wyhamować i pomimo nawet włączenia awaryjnych i tak wpierdalają
się następni. Sprawdzone.
>
>>> 100 ciężko nawzwać ścieganiem się.
>>
>> W ciężkiej ulewie bez widoczności?
>
> Jeszcze raz - ciężkiej jak ciężkiej - na jakieś 400 metrów widać.
> Problem w tym że jak ktoś jedzie szybiej niż tir to się aktywnie
> maskuje.
I co, zbliżasz się do takie ściany wody z ponad 100km/h bez widoczności?
Przecież to popierdolony pomysł, który o kierowcy już wiele mówi...
> Pisałeś że nie jeździsz autostradami - jechałeś kiedyś w
> deszczu? Widukt pół kilometra dalej widać a samochodu 100 metrów przed
> tobą nie. A jakby miał włączone przceiwmgilene to nie byłoby problemu.
Nie jeżdże codziennie autostradami, chociaż ostatni rok nawet jeździłem
z Pozka do Wawy też w ulewie i raczej nie wyprzedzałem. Byli nawet tacy
co wyprzedzali i nawet jeden wjebał się w barierki na zakręcie. Pewnie
barierka nie miała włączonych przeciwmgielnych.
Widać ścianę wody, czy słupki, pasy na drodze. Jak nie widać to nie
jadę. Nigdy nie jadę tam gdzie nie widać.
>>> To na chuj ci przeciwgmielne?
>>
>> Bo już pisałem, że we mgle się przydają, może stąd ich nazwa i
>> potrzeba Szerloku?
>
> No ale po co? Przecież jak jest mgła to trzeba zwolnić! Nie wszystko ma
> przeciwmgielne!
>
Jak nie ma to gorzej ich widać ale we mgle też raczej nie wyprzedzam.
--
LordBluzg(R)
<<<Pasek Grozy TVPiS>>>
PIBAĆ JES
Następne wpisy z tego wątku
- 29.08.21 23:41 LordBluzg(R)
- 30.08.21 05:27 J.F.
- 30.08.21 06:37 Shrek
- 30.08.21 06:39 Shrek
- 30.08.21 11:31 J.F
- 30.08.21 14:29 Mirek Ptak
- 30.08.21 17:16 Shrek
- 30.08.21 17:30 Cavallino
- 30.08.21 21:37 ii
- 01.09.21 01:33 LordBluzg(R)
- 01.09.21 02:14 LordBluzg(R)
- 01.09.21 06:16 Shrek
- 01.09.21 09:18 LordBluzg(R)
- 01.09.21 11:06 LordBluzg(R)
- 01.09.21 17:57 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
Najnowsze wątki
- 2025-01-09 Zapierdalać
- 2025-01-09 Wróblewo => Specjalista ds. Analiz Finansowych <=
- 2025-01-09 Kraków => iOS Developer (Swift) <=
- 2025-01-09 Dell ubija / przemianowuje swoje flagowe linie laptopów
- 2025-01-08 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-08 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-08 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-01-08 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-08 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-01-08 Podłączenie DMA 8257 do 8085
- 2025-01-08 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-01-08 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-01-08 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-08 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-08 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=