  • 11. Data: 2010-05-14 15:31:46
    Temat: Re: Przeciw "Masie krytycznej" i budowie dróg rowerowych w Polsce
    Od: s...@m...com

    > Jestem blachosmrodziarzem i rowerzystą w jednym. I wybacz, ale właśnie tego
    > najbardziej nienawidzę kiedy jeden debil z drugim tamuje ruch a ścieżka 2 m
    > z prawej. Przyznam że i mi się zdarza przejechać wtedy "na lusterko" z
    > klaksonem.

    Jak motorower jedzie 45 km/h (bo tyle może) to też?

  • 12. Data: 2010-05-14 15:33:23
    Od: s...@m...com

    > Klonujesz się? Przynajmniej nick tym razem adekwatny.

    to z powodu limitu 10 wiadomosci na dobę tej bramki

  • 13. Data: 2010-05-14 15:34:44
    Od: to <t...@a...xyz>

    --
    cokolwiek

  • 14. Data: 2010-05-14 15:36:47
    Od: s...@m...com

    > Wbij sobie do głowy -- po to jest ścieżka rowerowa, żebyś po niej
    jeździł

    Właśnie dlatego jestem im przeciwny, na szczęście jest ich mało.

    > rowerem. Przeszkadza Ci na niej pieszy, a nie rozumiesz, Ĺźe rower
    > przeszkadza na ulicy samochodom?

    A motorower już nie przeszkadza?

  • 15. Data: 2010-05-14 15:38:18
    Od: s...@m...com

    > Goń się pedalarzu jeżdzący po ciemku czesto bez świateł i odblasków środkiem
    > pasa bo przy prawej krawędzi "są dziury"

    nie wiem do kogo to piszesz, ale o zmierzchu zawsze włączam oświetlenie.

  • 16. Data: 2010-05-14 15:38:23
    Od: to <t...@a...xyz>

    spam wrote:

    > Jak motorower jedzie 45 km/h (bo tyle może) to też?

    Wbij sobie do głowy -- po to jest ścieżka rowerowa, żebyś po niej jeździł
    rowerem. Przeszkadza Ci na niej pieszy, a nie rozumiesz, że rower

  • 17. Data: 2010-05-14 15:38:45
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

  • 18. Data: 2010-05-14 15:40:56
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "to" <t...@a...xyz> wrote in message news:4bed524f$1@news.home.net.pl...

    > Wbij sobie do głowy -- po to jest ścieżka rowerowa, żebyś po niej jeździł
    > rowerem. Przeszkadza Ci na niej pieszy, a nie rozumiesz, że rower
    > przeszkadza na ulicy samochodom?

    Jest mala roznica - rowery maja jak najbardziej prawo po drodze jechac,
    piesi po sciezce rowerowej nie maja prawa lazic.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 19. Data: 2010-05-14 15:43:22
    Od: to <t...@a...xyz>

    kamil wrote:

    > Jest mala roznica - rowery maja jak najbardziej prawo po drodze jechac,

    Nie mają jak jest ścieżka.

    --
    cokolwiek

  • 20. Data: 2010-05-14 15:43:42
    Od: to <t...@a...xyz>

    spam wrote:

    > A motorower już nie przeszkadza?

    Przeszkadza, ale mniej, bo jedzie szybciej.

    --
    cokolwiek