  • 91. Data: 2010-05-17 10:31:39
    Temat: Re: Przeciw "Masie krytycznej" ibudowiedrógrowerowych w Polsce
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    s...@m...com wrote:

    > trzeba.
    >
    > legalnie szybciej niz 45 nie może.
    > rowerzysta za to może jechac legalnie znacznie szybciej niż 25, szczególnie na
    > tzw. rowerze szosowym.

    Poza wszystkim. Skoro ma być legalnie to legalnie wynocha na DDR :)

    \SK

  • 92. Data: 2010-05-17 10:40:27
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    MadMan wrote:

    > Za narobienie takich samych szkód? Owszem.
    >
    > Właśnie skalkulowałem sobie ile by mnie kosztowało ubezpieczenie OC w
    > życiu prywatnym dla mnie

    Nie obejmujące prowadzenia samochoodu :)

    - suma ubezpieczenia 300.000 zł, obejmuje także
    > jacht o mocy silnika do 97 kW. Na cały świat.
    > 150 zł.

    Jak często pływasz jachtem (jaki % roku)?

    > OC na ewentualny samochód? Zapewne od 750 zł.

    Zatem sprawdź sumy jakie musi to OC pokrywać w szkodach na osobach i
    jakie w szkodach na przedmiotach

    pzdr
    \SK

  • 93. Data: 2010-05-17 11:18:14
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    to ja może powiem kilka słów z własnej perspektywy. Obecnie jak mam
    ochotę pojeździć to biorę szosę, autko i jadę na Czechy i Słowację.
    Generalnie to polecam wszystkim - szersze drogi, inna kultura na
    jezdni (tak jeździ o niebo więcej rowerzystów) i lepsze widoki i
    żarcie.

    Byłem kiedyś związany z Masa Krytyczną w Katowicach. Teraz robię
    jakieś rzeczy typu grafika i trzymam serwer w ryzach, ale powiem, że
    ta cała idea to jest jakiś żałosny bełkot. Wyjeżdża taka banda na
    ulicę, blokuje w piątek w godzinach szczytu kluczowe drogi i pasy
    ruchu (od 17.30 w każdy ostatni piątek miesiąca) i ludzie tracą nerwy,
    bo chcą odpocząć po całym tygodniu, wyluzować się - ale nie, bo święte
    krowy muszą jechać i pokazywać swoje JA. Podejmują dialog z władzami a
    sami zachowują się jak szczeniaki. Potem po imprezce wiadomo: piwko
    musi być i do domu. Same święte krowy. Jak jeszcze jeździłem na kole
    codziennie do pracy to nie miałem żadnych problemów z kierowcami, a Ci
    ludzie to poprostu jacyś "pechowi" są. Jakieś wymuszenia pierwszeństwa
    jakieś OTB bo ktoś przede mną hamował - normalnie paranoja. Domagają
    się ścieżek, jakichś rozwiązań a sami nawet nie potrafią jeździć, a
    jak jeżdżą to po pijaku i bez wyobraźni. Zrobiłem prawko pół roku temu
    i zacząłem jeździć i patrzeć na to z innej perspektywy i poprostu
    niekiedy wierzyć się nie chce jacy debile jeżdżą.

    Oczywiście wiecie, są kierowcy którzy poprostu mają mentalność buraka
    na drodze - i to nie tylko w stosunku do rowerzysty. Tak samo jest z
    bikerami.

    Sory za ten bełkot, ale chciałem się wygadać. Zapraszam do mojej
    galerii: http://mat84.aplus.pl/roweromania/
    Pozdrawiam wszystkich normalnie myślących.

  • 94. Data: 2010-05-17 11:46:46
    Od: r...@m...com

    > Traktorów i kombajnów w mieście nie ma. DDR są. Wynocha na DDR z rowerem
    > bo od tego DDR jest.

    Wynocha z parkowaniem samochodów na DDR, bo od tego DDR NIE jest.

  • 95. Data: 2010-05-17 12:03:43
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Fri, 14 May 2010 21:36:04 +0200, Przemek V napisał(a):

    > Jeździłeś kiedyś SAMOCHODEM po tych niby DROGACH? Te gówniane ASFALT i
    > ROWERY
    > zabierają wszystko co daje SAMOCHÓD - szybkość i przyjemność z jazdy. To co
    > naszym kraju nazywa się DROGAMI to głównie zwykłe
    > nieprzystosowane do jazdy DUKTY.

    Gówno prawda, sporo dróg jest zupełnie w porządku.

    > Jeżeli więc rozmawiamy nie o prawie, a
    > realiach, to one są takie, że DRÓG nadających się do jazdy
    > praktycznie u nas nie ma.

    Oczywiście że są. Jeździsz nimi zapewne regularnie. Zapytaj natomiast
    jakiegoś rowerzystę, jak często jeździ ścieżkami rowerowymi.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 96. Data: 2010-05-17 12:04:46
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    14 May 2010 23:35:42 +0200, to napisał(a):

    > W tam nikt nie jedzie przez cały kraj po takich gejowych drogach jak u
    > nas, a na autostradach rowerów nie ma.

    U nas na autostradach rowerów też nie widuję, nie rozumiem kontekstu :>

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net