  • 21. Data: 2009-06-08 07:59:19
    Temat: Re: Przeciek z m4/3 od O.
    Od: j...@g...pl

    On 8 Cze, 09:50, Marx <M...@n...com> wrote:

    > a co to za roznica jak wyglada? wazne aby dobre techniczne zdjecia
    > pozwalal robic. A o tym na razie nic nei wiadomo.

    Raczej nie będą gorsze od tych z lustrzanek z systemu 4/3

  • 22. Data: 2009-06-08 07:59:51
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    Dnia Mon, 08 Jun 2009 09:50:38 +0200, Marx napisał(a):

    > a co to za roznica jak wyglada? wazne aby dobre techniczne zdjecia
    > pozwalal robic. A o tym na razie nic nei wiadomo.
    > Marx

    jak nie wiadomo? To przecież normalny aparat.
    Zadnych super-extra rozwiązań raczej tam nie zastosowano.
    Bedzie robił takie fotki jak każdy inny z 4/3.

    --
    www.warszawski.info

  • 23. Data: 2009-06-08 08:19:46
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    j...@g...pl pisze:

    > PS
    > Nie podejrzewam aby inni, poza Olkiem i Panasem, zdecydowali się na
    > zmianę bagnetu i zaproponowali coś innego niż mają obecnie w
    > lustrzankach, bo co by zaproponowali jako szkiełka??????

    Wygląda na to, że Samsung chce zaproponować EVILa z nowym systemem
    szkieł, co z jednej strony jest oczywiste - i tak te na bagnet K nie
    będą pasowały - trzeba robić przejściówkę. Bagnet może być tak
    zaprojektowany, ze nowe szkła do lustrzanek Pentaksa/Samsunga, te z
    własnym napędem będą w pełni współpracowały z przejsciówką - przecież
    protokoły komunikacji mogą być te same. Przejściówka połączy odpowiednie
    styki i będzie dobrze. Jedyny problem to popychacz przysłony - jeśli nie
    będzie go w EVILu, to nie będzie pełnej funkcjonalności.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    pawelek_79
    poczta.onet.pl
    Znany także jako Pawel_W: pawel79w[Shift+2] gmail.com

  • 24. Data: 2009-06-08 08:32:14
    Od: "Winetoo" <w...@n...spam.please.com>

    Użytkownik ""Paweł W."" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > być te same. Przejściówka połączy odpowiednie styki i będzie dobrze.
    > Jedyny problem to popychacz przysłony - jeśli nie będzie go w EVILu, to

    Takie rozwiązansie IMO ma sens bo na starcie nowego systemu daje dostęp do
    wielu obiektywów. Popychacz przesłony może być w przejściówce - to tylko
    blaszka i elektromagnes - da się zrobić, a miejsca jest sporo.

    Pozdrawiam
    Winetoo

  • 25. Data: 2009-06-08 08:51:28
    Od: Marx <M...@n...com>

    ...::QRT::... pisze:

    > jak nie wiadomo? To przecież normalny aparat.
    > Zadnych super-extra rozwiązań raczej tam nie zastosowano.
    > Bedzie robił takie fotki jak każdy inny z 4/3.

    bedzie albo nie bedzie
    poczekamy, zobaczymy
    Marx

  • 26. Data: 2009-06-08 08:51:52
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl>

    > A kto kupuje kompakta i podpina do niego dwa razy wiÄ&#65533;kszÄ&#65533; od niego
    lampÄ&#65533;?

    http://tinyurl.com/nv4cnv

    Mam i sobie chwalę.

    Jako potencjalny zainteresowany pojedynkiem G11 vs. LX4 vs. E-P1 proszę
    Olka/Pana o szkiełko f/1.4-f/2.0 - to one nadają klimat zdjęciom po zmierzchu :)

    pozdrawiam,
    gietrzy

  • 27. Data: 2009-06-08 08:56:20
    Od: "gebi" <g...@p...fm>

    Użytkownik <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    l.googlegroups.com...
    >PS
    >Słyszałem, że jak Sony wypuści swojego kompakta z APS-C to zrobi to na
    >100% bez żadnej stopki do zewnętrznej lampy. I będzie to główna zaleta
    >dla dominiczka.
    Oczywiście wypuści też identyczny model, ale w innym kolorze, z ciut innym
    gripem i stopką, ale będzie za to trzeba (jak to u Sony) sporo dopłacić.

  • 28. Data: 2009-06-08 09:43:43
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-06-08 10:51:28 +0200, Marx <M...@n...com> said:

    > bedzie albo nie bedzie
    > poczekamy, zobaczymy

    No właśnie, tylko ciekawe ile będziemy czekać.

    de Fresz

  • 29. Data: 2009-06-08 15:50:48
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    de Fresz napisał:

    > No właśnie, tylko ciekawe ile będziemy czekać.

    Olympus coś zapowiada - ale konkretnie nie wiadomo co - na 25. czerwca
    w Londynie.

    m.
    --
    Liga rządzi!