  • Data: 2017-04-25 19:06:10
    Temat: Re: Przeciazony obwod - AGD
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-04-25 o 17:42, s...@g...com pisze:

    > No chyba że do termoobiegu jest jakaś dodatkowa grzała. OK, ma to sens!!

    > A niby dlaczego miały by nie działać? Prądy wirowe są zjawiskiem, które występuje w
    każdym ośrodku (z wyjątkiem próżni).Przewodnik/Półprzewodnik/Izolator. Efektywność
    zjawiska zależy od studni potencjału. Dla garów aluminiowych jest dosyć wysoka, więc
    dalej będzie to działać, ale znacznie słabsza będzie sprawność układu niż np. dla
    garów wykonanych z dużą dozą Fe, studnia potencjały jest niska, więc sprawność jest
    wysoka. Te gary się nadają!!

    >(...)

    Kuchenki indukcyjne, które widziałem, nie pozwalały na pracę ze "złymi"
    garami - jeśli za mało Fe.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam