  • Data: 2012-03-21 21:03:39
    Temat: Re: Przebieg przewodu
    Od: MD <deptula@_gmail_.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-03-21 09:04, Melwinek pisze:
    .
    .

    Czy można to wykonać takim
    > urządzeniem:
    > http://www.shopmania.pl/narzedzia/p-mastech-szukacz-
    par-przewodow-cable-tracker-4393642 >

    to urządzenie to syf, niestety mam to... przy dobrych bateriach działa
    na kilkanaście metrów
    kiedyś w tepsie używałem profesjonalnego, taki buraczkowego koloru, nie
    pamiętam producenta (może któryś z kolegów pamięta i podpowie) to był
    super sprzęt działał nawet na kilkaset metrów na sieci miejskiej, a nie
    tylko na parę metrów w budynku, no ale taki kosztuje parę stówek...

    pozdr MD