-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!peer03.am4!peer.am4.highwinds-media.com!pee
r01.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer04.fr7!futter-mich.highwinds-me
dia.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrad
a.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.elektronika
References: <om7o4t$sjf$1@dont-email.me> <59880848$0$657$65785112@news.neostrada.pl>
<om9dlk$5et$2@dont-email.me> <59884d4c$0$5149$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@f...lasek.waw.pl>
<59899e59$0$15193$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@f...lasek.waw.pl>
<5989a55a$0$659$65785112@news.neostrada.pl> <omcd9o$72p$1@dont-email.me>
<omcdsm$b0u$1@dont-email.me>
In-Reply-To: <omcdsm$b0u$1@dont-email.me>
Subject: Re: (Prze)robienie indukowanych magnesami rowerowych lampeczek
Date: Tue, 8 Aug 2017 15:39:26 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 28
Message-ID: <5989bf0f$0$15196$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.30.148.250
X-Trace: 1502199567 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15196 83.30.148.250:59589
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2225
X-Received-Body-CRC: 4053254023
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:721847
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Yerine Ictimai" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:omcdsm$b0u$...@d...me...
Yerine Ictimai <i...@y...ru> Wrote in message:
>> Ale Wy przyjmujecie ladowanie dynamopiasta?
>> Poniewaz najciekawsze byloby zrobic HAMOWANIE z odzyskiwaniem
>> energii! Albo powiedzmy spowalnianie, najlepiej wtedy chyba
>> wrobic dwa tradycyjne dynama w hamulec Vbrake z tylu!
>Przy okazji, powiedcie jak duza sile hamowania mialaby sama piasta
> w, powiedzmy, zwarciu?
Male. Zwarcie nie wnosi straty energii :-)
(za to rezystancja cewki wnosi).
Ale przy ladowaniu strata wieksze
Ktos to kiedys dokladnie przemierzyl - ale teraz nie znajde, to co
innego
https://www.cyclingabout.com/dynamo-hub-drag-lab-tes
ting/
>Przypuszczam, ze dwa butelkowe dynama razem maja duzo wieksza,
> potwierdzicie?
Nawet jedno bedzie mialo duzo wieksze straty.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 08.08.17 16:18 Paweł Pawłowicz
- 08.08.17 17:12 J.F.
- 08.08.17 19:01 J.F.
- 08.08.17 22:27 Pcimol
- 09.08.17 08:24 Andrzej W.
- 09.08.17 22:24 el_es
- 09.08.17 23:35 Pcimol
- 10.08.17 09:36 J.F.
- 10.08.17 13:59 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- e-paper
- 60 mA dużo czy spoko?
- Dziwne zachowanie magistrali adresowej w 8085
- Współczesne mierniki zniekształceń nieliniowych THD audio, produkują jakieś?
- Jaki silikon lub może klej?
- Smar do video
- Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- "ogrodowa linia napowietrzna"
- jaki zasilacz laboratoryjny
- jaki zasilacz laboratoryjny
- Puszka w ziemię
- T-1000 was here
- Ściąganie hasła frezem
- Koszyk okrągły, walec 3x AA, na duże paluszki R6
- Brak bolca ochronnego ładowarki oznacza pożar
Najnowsze wątki
- 2025-02-17 Kraków => MS Dynamics 365BC/NAV Developer <=
- 2025-02-17 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-17 Warszawa => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-17 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-17 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-17 Gliwice => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-02-17 Gdańsk => PHP Developer <=
- 2025-02-17 Warszawa => Senior ASP.NET Developer <=
- 2025-02-17 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-17 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-02-17 Odśnieżanie samochodu
- 2025-02-17 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-17 Dęblin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-17 Pompiarze...
- 2025-02-16 PV teraz