  • 1. Data: 2016-09-02 10:03:04
    Temat: Prototypy 8PLN
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Tym razem prototypy po 8PLN + coś tam (nie wiem) od dm2

    http://www.pcb-technoservice.eu/aktualnosci-sg/promo
    cja-letnia-w-ts-pcb/

    P.G.

  • 2. Data: 2016-09-02 10:46:11
    Temat: Re: Prototypy 8PLN
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 2 września 2016 10:03:03 UTC+2 użytkownik Piotr Gałka napisał:
    > Tym razem prototypy po 8PLN + coś tam (nie wiem) od dm2
    >
    > http://www.pcb-technoservice.eu/aktualnosci-sg/promo
    cja-letnia-w-ts-pcb/

    > P.G.

    =============

    To co? Z fusów mamy tu wywróżyć czy co? Masz do nich namiar, to weź zadzwoń, zapytaj
    u źródła i gitary nie zawracaj. Boszsz..., gorzej niż stara baba....

  • 3. Data: 2016-09-02 10:51:13
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2016-09-02 o 10:46, s...@g...com pisze:

    cja-letnia-w-ts-pcb/

    > To co? Z fusów mamy tu wywróżyć czy co? Masz do nich namiar, to weź zadzwoń,
    zapytaj u źródła i gitary nie zawracaj. Boszsz..., gorzej niż stara baba....

    Ja tam nie widzę nawet żadnego pytania. To tylko informacja
    o promocji.

    Za to ja mam pytanie : ma ktoś jakieś ich przykładowe ceny ?
    Koniecznie z rozbiciem na dokumentacja/reszta. Nie ma tam żadnej
    możliwości wstępnej wyceny, a nie chce im zawracać niepotrzebnie głowy.

  • 4. Data: 2016-09-02 11:34:59
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    ps.com...

    =============

    To co? Z fusów mamy tu wywróżyć czy co? Masz do nich namiar, to weź zadzwoń,
    zapytaj u źródła i gitary nie zawracaj. Boszsz..., gorzej niż stara baba....

    ========
    To było do tych co się akurat zastanawiają czy zrobić płytkę termotransferem
    czy zamówić.
    Wiele razy były tu dyskusje, że gdyby cena płytkarni nie była odstraszająca
    to by zamówili.
    Skoro trafiłem na informację o promocji to chciałem się podzielić.
    Coś w tym złego?
    Dobra zmiana (czytaj: mowa nienawiści) dotarła już do p.m.e. ?
    P.G.
    P.S.
    Gdybym znał cenę za dm2 to bym podał, ale nie znam.

  • 5. Data: 2016-09-02 11:37:05
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Piotr,

    Friday, September 2, 2016, 11:34:59 AM, you wrote:

    [...]

    Karmisz trolla. Szkoda Twoich nerwów.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 6. Data: 2016-09-02 11:37:26
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "ww" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Za to ja mam pytanie : ma ktoś jakieś ich przykładowe ceny ?
    > Koniecznie z rozbiciem na dokumentacja/reszta. Nie ma tam żadnej
    > możliwości wstępnej wyceny, a nie chce im zawracać niepotrzebnie głowy.

    Nie wiem, czy jak się nie zacznie składać zamówienia to nie widać wyceny.
    Nie wiem, czy nie trzeba do tego założyć konta na stronie.
    Ja osobiście nie zamawiam.
    P.G.

  • 7. Data: 2016-09-02 11:41:01
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    wiadomości news:090464.20160902113705@pik-net.pl.invalid...

    > Karmisz trolla. Szkoda Twoich nerwów.

    A mi się wydawało, że on czasem coś z sensem......
    Musiało mi się wydawać.
    P.G.

  • 8. Data: 2016-09-02 12:18:44
    Od: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_>

    W dniu 2016-09-02 o 10:51, ww pisze:

> [...]
    > Koniecznie z rozbiciem na dokumentacja/reszta. Nie ma tam żadnej
    > możliwości wstępnej wyceny, a nie chce im zawracać niepotrzebnie głowy.

    Jak nie jak tak? Przynajmniej jeżeli chodzi o prototypy (a o tym mowa).
    Wybierasz "zamów ofertę specjalną ts-ka" czy jakoś tak i tam jest
    kalkulator. Jak wysyłasz potem zapytanie to tak samo liczą.
    "Normalne" projekty to jednak trzeba wysłać zapytanie, ale to nie boli,
    a oni od tego są, żeby wycenę zrobić. Jak będzie nieatrakcyjna no to ich
    problem, nie? Ja już dawno przestałem się przejmować. "Mam ofertę za
    xxxx" i tyle. I daje się potargować, a jak nie to znaczy że im nie
    zależy. Nie dajmy się zwariować.

    Pozdrawiam

    DD

  • 9. Data: 2016-09-02 12:32:51
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2016-09-02 o 11:37, Piotr Gałka pisze:

    > Użytkownik "ww" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nie wiem, czy jak się nie zacznie składać zamówienia to nie widać wyceny.

    Racja. Jak na mój gust to niestety nawet w promocji drogo. 1 sztuka
    wyjdzie mi z grubsza w cenie 5 z chin. Wprawdzie 5 nie potrzebuje ale
    ze 2 warto na wszelki wypadek zamówić. Tylko wstępne terminy lepsze.

  • 10. Data: 2016-09-02 12:40:22
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2016-09-02 o 12:18, Dariusz Dorochowicz pisze:
    > e jak tak? Przynajmniej jeżeli chodzi o prototypy (a o tym mowa).
    > Wybierasz "zamów ofertę specjalną ts-ka" czy jakoś tak i tam jest
    > kalkulator. Jak wysyłasz potem zapytanie to tak samo liczą.

    No jest, racja. Nie wiem czemu to jest tak głupio nad formularzem. Sporo
    już takich kalkulatorów oglądałem i nie zdarzyło mi się nigdy tego
    przegapić.