  • 1. Data: 2016-08-31 14:44:08
    Temat: Sonda u Cejrowskiego
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    http://niusy.pl/9t5
    :-)

  • 2. Data: 2016-09-01 02:22:23
    Temat: Re: Sonda u Cejrowskiego
    Od: r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl (astro)

    re wrote:
    > http://niusy.pl/9t5

    The Astounding Athletic Power of Quadcopters | Raffaello D'Andrea | TED
    Talks
    www.youtube.com/watch?v=w2itwFJCgFQ
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 3. Data: 2016-09-01 11:52:46
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "astro"

    > http://niusy.pl/9t5

    The Astounding Athletic Power of Quadcopters | Raffaello D'Andrea | TED
    Talks
    www.youtube.com/watch?v=w2itwFJCgFQ
    ---
    Fajne :-)

    Aczkolwiek mnie chodziło o analogię do sporu Kurka i Kamińskiego

  • 4. Data: 2016-09-01 15:13:05
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2016-09-01 11:52, re wrote:

    (ciap)

    > Aczkolwiek mnie chodziło o analogię do sporu Kurka i Kamińskiego

    "Aaaaaaaaaaaaaa!
    no bo ja teraz zrozumiałam kawał zająca!"
    (c) Żyrafa

    Włodek ;-)