  • Data: 2012-01-28 19:59:44
    Temat: Re: Protesty kierowców - ale inaczej
    Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof 45 <m...@v...pl> napisał(a):

    > Taki jeden chuj szejk arab powiedział drugiemu chujowi z unii, że da nam ropę z
    > a darmo, tylko on
    > chce połowę podatków którymi obłożone jest paliwo w unni.
    Skoro tak napisałeś to na pewno znasz powód dlaczego ropa w przeciągu 11 lat
    zdrożała ponad trzy razy. Może o czymś nie wiem. Nie chcę od nich ropy darmo.
    Ale jak oni ropę trzy razy do góry to zboże i pomidory jakie kupują też tylko
    dla nich trzy razy do góry. Mercedes kosztuje tutaj 100 tysięcy Euro. Dla nich
    czterysta tysięcy. Nie mieli żadnego jawnego powodu na podnoszenie cen ropy.
    Nawet jak by o inflację podnosili to by nie wyszło 100%. Chuje szykują się na
    wojnę i gromadzą kasę. Kupują broń, robią bombę atomową. Nikt mi nie wciśnie
    że za wzrost cen ropy odpowiedzialny jest żydowski kapitał z Nowego Jorku. Bo
    kto jak kto ale Żydzi są najbardziej zagrożeni. I by im zwyczajnie nie
    pozwolili za dużo zarobić. To dawaj te niepodważalne argumenty
    usprawiedliwiające wzrost cen ropy, robione przez kutasów na co dzień
    chodzących w białych kieckach. Jak by im się ropa skończyła i trzeba by ją
    było wydobywać z den mórz. To bym się nie skrzywił. Technologia droga. A tam
    gdzie mieszkają wystarczy wykopać dziurę w ziemi i następnego dnia można
    wiadrami ropę wyciągać. Tamten rejon należy ogrodzić pięcio metrowym murem i
    wody na 3/4 nalać. jak woda będzie leciała to wpuścić krokodyle i piranie żeby
    potem mniej roboty było. Po miesiącu wodę wypuścić i zacząć budować
    cywilizację bez nich, bo już wiadomo że z nimi się nie da. Amen