    From: xwx <w...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Protest na autostradzie
    Date: Sat, 1 Aug 2009 13:30:04 -0700 (PDT)

    On 1 Sie, 16:34, Jacot <j...@m...pl> wrote:

    No i troche namieszalem swoja dwuznacznoscia gadania:)
    Po kolei.
    Kolega Zbigi - nie bardzo rozumiem na co mam spojrzec w odwrotnym
    kierunku. Przeciez autosrada ani bramki nie sa wlasnoscia puszkarzy,
    tym bardziej oni nie maja lepiej od nas (czasami sie gubie kto jest
    kim, bo sam jezdze tez puszka:)). Nadal zatem uwazam, ze to troche nie
    fair wobec innych uzytkownikow autostrady.
    Dalej do Zbigiego - nie mialem na mysli lamania prawa (widocznie
    nastapilo nieporozumienie). Chodzilo mi bardziej o solidarna akcje
    moto i auto polegajaca na calkowitym i jednoczesnym ignorowaniu
    platnych odcinkow. Wiem, to w naszym kraju bedzie trudne, jest tylko
    jeden dobry gosc w jednoczeniu ludzi pod jednym sztandarem i nie jest
    to bynajmniej Ojciec Dyrektor, no dobra, On jest drugi;)

    Kolega Grzybol - aktywisci, ktorzy kupuja rybki celem ich uwolnienia
    nie uwalniaja ich w miejscu ich naturalnego, a raczej nienaturalnego
    wystepowania (staw hodowlany), ale wypuszczaja je najczesciej do
    najblizszej i najwiekszej rzeki w miescie (Wisla, Warta, Odra, itd.).
    Karp jest nieprzystosowany do zycia w nurcie rzeki, to ryba zyjaca w
    wodzie stojacej, zamulonej, cieplejszej. Na niekorzysc tych
    hodowlanych przemawia to, ze nie posiadly naturalnego instynktu
    poszukiwania pozywienia, stale dokarmiane, tuczone, zostaly
    zdegradowane do roli broilera. Mam nadzieje, ze wyrazilem sie dosc
    jasno.

    Mysle sobie, ze mialbym dylemat. Gdyby akcja odbywala sie w Poznaniu,
    wsiadlbym na Fazerke i pewnie sie zsolidaryzowal, bo mnie tez szlag
    trafia jak mam zaplacic za kawalek do Nowego Tomysla 11 PLN, z czego
    polowe jade po jednym pasie na ograniczeniu do 80.
    Z drugiej strony w swoim zyciu zorganizowalem lub bralem udzial w
    kilku akcjach dotyczacych praw zwierzat i wiem, ze wiele problemow nie
    obchodzi ani instytucji panstwowych ani spoleczenstwa. Przestalem
    wierzyc w celowosc udzialu i czuje, ze jestem dzieki temu mniej
    sfrustrowany i zyje najlatwiej jak potrafie.
    Czego Wam wszystkim zycze:)

    Pozdro
    xwx