    From: xwx <w...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Protest na autostradzie
    Date: Fri, 31 Jul 2009 16:56:02 -0700 (PDT)

    On 31 Lip, 23:54, Arni <a...@N...spam> wrote:
> [...]

    Pewnie wiekszosc z Was kojarzy swego czasu bezsensowny pomysl obroncow
    praw zwierzat zachecajacych do kupowania karpi od sprzedawcow i
    wypuszczania ich na wolnosc. Czy obeszlo to hodowcow i handlarzy?
    Napewno ich to obeszlo, bo poczuli, ze kasa sie zgadza i w nastepnym
    roku liczyli na powtorke tej akcji, z jeszcze wiekszym rozmachem,
    najlepiej z zakupem hurtowym calego stawu. No i nie przeliczyli sie. A
    ryby i tak ladowaly potem w miejskiej rzece, gdzie wiekszosc z nich
    zdychala nieprzystosowana do zycia w nurcie rzeki bez regularnego
    dokarmiania.
    Dlaczego o tym pisze?
    Czytajac felieton od razu pomyslalem, ze predzej koncesjonariusz
    ucieszyl sie ze zwiekszonego obrotu dziennego niz przerazil sie echem
    tej akcji w postaci solidarnego odzewu kierowcow aut, ktorzy zazadaja
    zniesienia oplat za motocykle. Pomysl niedobry w naszym kraju.
    Raz - nie wiadomo czy uderzenie w zarzadce autostrady ma jakikolwiek
    sens, skoro nikt na nim nie moze wymusic zadnej decyzji, a on sam nie
    zamierza sie uginac i pewnie liczy na powtorki akcji.
    Dwa - powtorki przynajmniej zapewnia mu staly rosnacy dochod, w
    stosunku do raczej skromnego udzialu codziennych uzytkownikow (wiem,
    ze autostrada swieci na codzien pustkami, bo mieszkam przy poznanskim
    odcinku i ruch zamiera za ostatnimi zjazdami w obie strony)
    Trzy - moze to kogos zupelnie nie obchodzic, ale czy to jest fair
    zachowanie wobec puszkarzy?

    Wiem, wiem, opro spoleczny i takie tam, ale kogo oprocz nas to
    ruszylo?
    Pozdrawiam
    xwx

    P.S. Jestem stanowczo przeciwko kupowaniu karpi! Zeby nie bylo
    watpliwosci:) Moze pora przestac stawac na bramkach autostrady i z
    tego zrobic sensowna akcje?