  • Data: 2009-08-14 07:40:49
    Temat: Re: Protest A4- w sumie brawo policja!
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net> szukaj wiadomości tego autora

    "juhass" <t...@w...pl> wrote

    > Ogromna większość odnosiła się życzliwie, mimo że musieli stać w korku.
    > Prawie wszyscy kierowcy ciężarówek pozdrawiali nas i gratulowali akcji,
    > ludzie w osobówkach też generalnie odnosili się do akcji pozytywnie, poza
    > pojedynczymi przypadkami.

    No to akurat prawda ale chyba dla tego, ze nie udalo sie
    zablokowac bramek tak jak poprzednio.
    Dowodem niech bedzie fotka:
    http://www.foto-spider.pl/SAJ090813_054.jpg
    sorrki za rozmiar.

    > Znów masz rację, ale wysuń proszę pomysł na inną akcję, zwracającą uwagę
    > na nasze problemy. Zdecydowanie SAM ma nas w dupie, jak zresztą
    > wszystkich, ale myślę że małymi kroczkami uda się skruszyć ten beton.

    Nie mam pojecia, jak pisalem odp. Newromowi.

    > Płacenie 6.5 za bramkę od motocykla nie jest ok i trzeba walczyć o swoje,
    > w jaki sposób to sprawa wtórna.

    Placenie 6,5x2 za zwiedzanie placu budowy puszka tez nie jest ok!

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)