  • Data: 2009-08-14 11:15:30
    Temat: Re: Protest A4- w sumie brawo policja!
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik wrote:
    > newrom protestujacy na codzien i olewajacy 'a4'

    I na tym bym w sumie skończył dyskusję, jest to jedyne wyjście,
    legalne, uderzające dokładnie w sedno problemu, jakoś ciągle jeżdżę do
    Krakowa, Katowic ale nigdy nie przyszło mi do głowy płacić za to gówno
    choć złotówkę.
    A jeśli wciąż będą tacy, którym nie szkoda 13 zł za plac budowy (fajna
    nazwa, podoba mi się) to będzie istniał taki Stalexport mający
    wszystko w dupie.
    Ot, cała filozofia, nie jeździjcie płatną A4 a problem rozwiąże się
    sam.

    --
    Diobeu
    NT650V Deauville '98