  • 1. Data: 2010-01-16 11:48:38
    Temat: Proszę o poradę w sprawie laptopa
    Od: John Smith <a...@g...com>

    Witam,
    zastanawiam się nad zakupem laptopa. poszukuję maszyny do góra 2300 -
    2400 złotych, która powinna:
    - mieć dobry wyświetlacz (dużo pracy w Wordzie/Writerze);
    - wygodną klawaiturę (chociaż to kryterium nieco subiektywne),
    niekoniecznie z blokiem numerycznym
    - dysk twardy 320 - 500 GB
    - w miarę wydajny procesor (c2d, może warto zainwestować w Turiona II),
    - zintegrowana kamerka
    Miłym dodatkiem będzie dedykowana k. graficzna.
    Z moich aktualnych typów górę bierze Dell 1555, ewentualnie któreś z
    Lenovo. Sentymentem darzę mojego aktualnego Asusa, więc może warto
    zainwestować w sprzęt tej firmy.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-02-04 12:55:30
    Temat: Re: Proszę o poradę w sprawie laptopa
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    John Smith pisze:
    > zastanawiam się nad zakupem laptopa. poszukuję maszyny do góra 2300 -

    Do pracy mobilnej czy w domu?

    > - wygodną klawaiturę (chociaż to kryterium nieco subiektywne),

    Bardzo subiektywne. Ja nie cierpię pisać na większości kom-
    puterów przenośnych. "Wykastrowana" klawiatura sprawia naj-
    więcej problemów w czasie edycji, a już szczytem niewygody
    jest umieszczanie tak istotnych funkcji jak Page Up/Down czy
    Home/End jako kombinacji klawiszy kursorów z Fn.

    > niekoniecznie z blokiem numerycznym

    Blok numeryczny jest rzadkością w normalnej wielkości kompu-
    terach przenośnych i tak naprawdę w zastosowaniu "maszyna do
    pisania" jest absolutnie zbędny.

    > Miłym dodatkiem będzie dedykowana k. graficzna.

    Po co?

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |