  • Data: 2007-07-04 07:19:10
    Temat: Re: Prosze o opinie o exatel-u
    Od: <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > drogo czyli 310zł przy 10Mbps
    >
    > konkurencja poza TP S.A. poniżej lub grubo poniżej 300zł/Mbps.
    > Ostatnio już nawet padły oferty <200zł/Mbps ;) i to od dwóch operatorów co
    > mnie niezmiernie cieczy i umożliwia mi wybranie najciekawszego operatora
    > przy wolumenie ok 15~20Mbps.

    jak chcecie to moge wam obnizyc exatela do/ponizej 200zl/mb przy laczach
    powyzej 10mb
    procedurka to cesja lacza na posrednika i fv od posrednika zeby zachowac
    numeracje ip
    posrednikowi zalezy na wolumenie ruchu wiec bedzie na was zarabial
    przyslowiowa zlotowke
    a reszta bez zmian, z wyjatkiem duzego zwiekszenia SLA - do poziomu
    posrednika
    czyli naprawa /nie reakcja na awarie tylko naprawa/ w 4-5 h od momentu
    zgloszenia
    apropo tanich lacz - np futuro tez oferowalo tanie lacza tyle ze okazywalo
    sie ze po godz pracy
    biura np lacze mialo duzo mniejsza przepustowosc lub okresowo przepustowosc
    spadala.
    interkonekt kosztuje stala kase wiec nie ma sie co oszukiwac - jak masz za
    tanie lacze to
    nie dlatego ze operator za ciebie zaplaci tylko albo masz mniejszy
    interkonekt do np tp czy
    zagranicy albo masz lacze upychane z innymi i jedziecie wspolnie - jeden
    wiecej obciazy
    drugi ma mniej. jak w neostradzie ;)