  • 1. Data: 2012-08-10 11:26:00
    Temat: Proszę o wycene numeru tel
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    Mam platynowy numer tel. stacjonarny 733 6000
    numer aktywny zawieszony i celowo nie podałem kierunkowego wiadomo dlaczego
    a że zmieniłem miejsce zamieszkania ten jest już mi niepotrzebny i chcę go
    sprzedać Proszę o informację ile taki numer może byc warty

  • 2. Data: 2012-08-10 18:50:47
    Temat: Re: Proszę o wycene numeru tel
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Fri, 10 Aug 2012 11:26:00 +0200, kowtow napisał(a):

> [...]
    > a że zmieniłem miejsce zamieszkania ten jest już mi niepotrzebny i chcę go
    > sprzedać Proszę o informację ile taki numer może byc warty

    To chyba zależy na jak wielkiego idiotę trafisz
    --
    marcin

  • 3. Data: 2012-08-10 20:38:01
    Temat: Re: Prosz? o wycene numeru tel
    Od: K <...@...c>

    W dniu 10.08.2012 11:26, kowtow pisze:
    > Mam platynowy numer tel. stacjonarny 733 6000
    > numer aktywny zawieszony i celowo nie poda?em kierunkowego wiadomo dlaczego
    > a ?e zmieni?em miejsce zamieszkania ten jest ju? mi niepotrzebny i chc? go
    > sprzeda? Prosz? o informacj? ile taki numer mo?e byc warty

    kto ci wmowil ze on jest "platynowy"? on jest nawet zbyt gowniany dla
    korporacji taksowkowej.

  • 4. Data: 2012-08-10 22:05:30
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-08-10 20:38, K pisze:

    > kto ci wmowil ze on jest "platynowy"? on jest nawet zbyt gowniany dla
    > korporacji taksowkowej.

    Nie jest zły, w jakimś pipidówku z 5 taksówkami byłby jak znalazł.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2012-08-11 16:27:08
    Od: SDD <s...@t...pl>

    kowtow pisze:
    > Mam platynowy numer tel. stacjonarny 733 6000

    Dobre sobie, platynowy :)

    3 lata temu udalo mi sie "opchnac" warszawski numer 22 x000y00
    (reklamowalem, w stylu "dwieście zero pięćset"*) za tysiac zlotych.

    * - wartosci liczb zmienione

    Pewnie, gdybym dluzej sie w to chcial bawic, to by moze sie znalazl i
    kupiec za wieksza kwote, moze nawet duzo wieksza - no ale na codzien
    zarabiam na czym innym, wiec to tylko taki dodatek mial byc :) a i
    utrzymanie numeru u voipowego operatora kosztowalo 12 zl na miesiac.

    No ale Twoj numer, jest co najwyzej "srebrny", wiec nie sadze, zeby
    ktokolwiek byl tym zainteresowany za wiecej niz 100-200 zl.

    Pozdrawiam
    SDD