    From: John Smith <u...@e...net>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Prosz? o rad? PEN + ZOOM
    Date: Fri, 17 Dec 2010 09:58:20 +0100

    Michal Tyrala napisał(a):

    > Bedzie. Raz ze exif, dwa podglad od kopa. Pobaw się np w domowe
    > struganie modyfikatow swiatla do flasha na aparacie.

    Dla mnie na razie światło błyskowe praktycznie nie istnieje, ale jak do
    tego dojdę, to owszem, nie będę się uczył na analogu. Tylko, że wg mnie
    zanim się zacznie kreować światło samemu, to trzeba się najpierw sporo
    nauczyć wykorzystując światło zastane. I chyba wciąż na tym etapie jest
    wątkotwórca.

    Pytanie tylko czy metoda "darmowych" prób i błędów rzeczywiście jest
    efektywniejsza niż metoda "cholera, znowu 30PLN w błoto, chyba jednak
    przeczytam Dederkę, czy innego Freemana".

    --
    Mirek