  • Data: 2010-11-17 20:39:13
    Temat: Re: Proszę o wskazówkę: kompakt z najlepszym autofokusem
    Od: Piotr <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 17 Lis, 18:10, Krzysztof Chajęcki <k...@g...com>
    wrote:
    > Dnia Wed, 17 Nov 2010 02:57:41 -0800, Piotr napisa (a):

    > Mam S200EXR - niby ten sam obiektyw, a myd a jako nie
    > zaobserwowa em.... ;-)
    >
    > --
    > pzdr
    > meping

    Podałem za użytkownikami.
    Natomiast patrząc na specyfikację:
    HS10: 24 - 720 dla (35 mm) 2.8 - 5.6
    S200EXR: 30.5 - 436 (35 mm) 2,8 - 5,3
    To obiektyw faktycznie jest "niby ten sam".
    O wpływie wielkości matrycy ( 1/2.3" kontra 1/1.6 ") na jakość zdjęć
    też można by co nieco powiedzieć.
    S200EXR to godny następca S100FS, natomiast HS10 to produkt dla osób,
    które kierują się liczbą za x (w tym wypadku x30 robi wrażenie).
    Pozdrawiam.