  • 21. Data: 2015-12-06 22:20:53
    Temat: Re: Prosty uklad do roweru z power bank
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Yerine Ictimai pisze:
    [..]
    > A może zamiast powerbanku i portu USB, zastosować akumulatorki-ogniwa
    > 18650 Li-ion?
    > Połączyc dwa równolegle - dla zwiększenia pojemnosci, i zamknąć wewnątrz
    > rury od widelca...
    > Ponieważ akumulatorki te mają mniejsze napięcie 3,67V
    > więc czy wówczas warunki zasilania diody okzałaby się poprawne?

    Nie wiemy co siedzi w lampce, znamionowo potrzebuje 6V, na 3V może w
    ogóle nie zaświecić ale możesz sprawdzić, nic nie zepsujesz.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 22. Data: 2015-12-07 12:47:23
    Od: Oje Ejo <o...@y...ru>

    On 12/06/15 22:18, AlexY wrote:
> [...]
    -x-light-xc-110-i5062372530.html

    ca-XC-110/1970
    xc-110-dynamo-1w-led-15lux.html

    ia/oswietlenie/x_light/36524/xc_110

    > pod ostatnim linkiem jest 2.4W

    Ponieważ niektórzy sprzedawcy piszą nichlujnie, pewnie mieli na mysli że
    dynamo tyle dostarcza.
    A na samej lampce wygrawerowana jest taka wartosc: 6V / 1W

  • 23. Data: 2016-02-27 11:22:23
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2015-12-07 o 12:47, Oje Ejo pisze:
    > Ponieważ niektórzy sprzedawcy piszą nichlujnie, pewnie mieli na mysli że
    > dynamo tyle dostarcza.
    > A na samej lampce wygrawerowana jest taka wartosc: 6V / 1W
    Dokładnie tak jest, ta lampka to chińszczyzna i sam producent nie podaje
    parametrów zapewne.
    Druga sprawa, że założę się, że nie ma tam żadnej diody CREE, jak
    wcześniej ktoś sugerował.
    Dioda taka to koszt około 10pln.
    Tam jest 1W dioda chińska, kupiłem ostatnio takich szt 40 za 7pln.