  • Data: 2009-06-15 23:08:15
    Temat: Re: Prosty układ: Analogówka vs Cyfrówka
    Od: Marek Lewandowski <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Jun 15, 11:20 pm, "Pszemol" <P...@P...com> wrote:

    > Dzięki za rekomendację, kupię to sobie w takim razie...
    > Jak się to ma do znanych ładowarek procesorowych typu BJC900
    > (jeśli nazwy nie pokręciłem...)

    BC900 sa lepsze do NiMH jak masz max 4 ogniwa, bo laduja je osobno
    (kazda cela indywidualnie).
    Natomiast do tego kombajnu podlaczasz pakiet szeregowo i ladujesz
    hurtem.
    Rozne przeznaczenie, rozne tempo ladowania, rozne moce. Turnigy
    Accucell 6 daje do 5A pradu ladowania, pozwala na ustawienie takich
    drobiazgow jak odciecie ladowania po przekroczeniu max czasu, max
    wpakowanej pojemnosci, max temperatury plus normalne kryterium
    zakonczenia ladowania (dla NiXX ma ustawialna czulosc zadzialania).

    Do tego ma wyjscie szeregowe (ew. patch z jednego drucika moze byc
    niezbedny) do rysowania takich grafik, jak moja nizej w tym watku.

    Marek