  • 1. Data: 2010-05-16 10:31:20
    Temat: Prosty telefon a ponad 1000 wpisów w książce kontaktów.
    Od: Bartosz Paciorek <b...@g...com>

    Witam,
    Czy jest jakiś telefon z prostym systemem, a nie symbianem, androidem
    czy WM, który obsłuży książkę z ponad 1000 wpisów i to czasem
    rozbudowanych z meilem, kilkoma numerami telefonów itp?

    Bartek

  • 2. Data: 2010-05-16 15:00:41
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail b...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > czy WM, który obsłuży książkę z ponad 1000 wpisów i to czasem
    > rozbudowanych z meilem, kilkoma numerami telefonów itp?

    wez jeszcze pod uwage przenoszenie.
    Ja wlasnie zmieniłem z SE na Nokie i przenoszenie tego to była niesamowita
    walka.

    A co do meritum - ja nie znam.
    Najczesciej pisza producenci, ze do 1000 kontkatów.

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 3. Data: 2010-05-16 21:46:39
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Któregoś razu, "Budzik" tak oto nam wyjawił(a):

    > A co do meritum - ja nie znam.
    > Najczesciej pisza producenci, ze do 1000 kontkatów.

    Widocznie Ci co używają prostych telefonów (bez systemów) nie potrzebują
    tyle pozycji ;)

    BTW.
    Ja to się dziwie, jak można mieć ponad 1000 kontaktów... Chociaż. Ja
    zawsze miałem telefon służbowy (etat), a jak tak policzyć i wsadzić to w
    jedno i dołożyć jeszcze np swoich klientów gdy prowadzi się działalność
    gospod., później różne kina, pralnie, baseny, etc. To może i by wyszło..

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 4. Data: 2010-05-16 22:09:09
    Od: Bartosz Paciorek <b...@g...com>

> [...]
    > jedno i dołożyć jeszcze np swoich klientów gdy prowadzi się działalność
    > gospod., później różne kina, pralnie, baseny, etc. To może i by wyszło..

    No niestety da się... jak się zostawia w pamięci Taxi w miastach gdzie
    się z nich korzystało i hotele i restauracje jak były Ok, wszystkich
    współpracowników, kontrahentów itp/itd bo jak potem telefon dzwoni to
    się wie kto- a bywają takie profesje, gdzie klient może po 2-3 latach
    zadzwonić, a wtedy jego szybkie rozpoznanie dużo daje.
    Oczywiście przy takiej masie informacji musi być to usystematyzowane i
    odpowiednio pooznaczane, żeby się w tym nie pogubić. Do tego
    odpowiednie priorytety przydzielone i można z jednym numerem i
    telefonem spokojnie i w dni robocze i wolne sobie poradzić.
    :-)

  • 5. Data: 2010-05-18 05:33:56
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    Bartosz Paciorek rzecze:

    > Czy jest jakiś telefon z prostym systemem, a nie symbianem, androidem
    > czy WM, który obsłuży książkę z ponad 1000 wpisów i to czasem
    > rozbudowanych z meilem, kilkoma numerami telefonów itp?

    Sprawdź te, których producenci podają 1000 kontaktów- często pojemność
    książki adresowej nie jest sztucznie ograniczana, a zależy po prostu od
    wolnej pamięci.

    --
    Dominik (& kąpany)