    From: Bartosz Paciorek <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Prosty telefon a ponad 1000 wpisów w książce kontaktów.
    Date: Sun, 16 May 2010 15:09:09 -0700 (PDT)

    > BTW.
    > Ja to się dziwie, jak można mieć ponad 1000 kontaktów... Chociaż. Ja
    > zawsze miałem telefon służbowy (etat), a jak tak policzyć i wsadzić to w
    > jedno i dołożyć jeszcze np swoich klientów gdy prowadzi się działalność
    > gospod., później różne kina, pralnie, baseny, etc. To może i by wyszło..

    No niestety da się... jak się zostawia w pamięci Taxi w miastach gdzie
    się z nich korzystało i hotele i restauracje jak były Ok, wszystkich
    współpracowników, kontrahentów itp/itd bo jak potem telefon dzwoni to
    się wie kto- a bywają takie profesje, gdzie klient może po 2-3 latach
    zadzwonić, a wtedy jego szybkie rozpoznanie dużo daje.
    Oczywiście przy takiej masie informacji musi być to usystematyzowane i
    odpowiednio pooznaczane, żeby się w tym nie pogubić. Do tego
    odpowiednie priorytety przydzielone i można z jednym numerem i
    telefonem spokojnie i w dni robocze i wolne sobie poradzić.
    :-)