  • 1. Data: 2010-12-16 09:37:07
    Temat: Prosty program do automatycznego nagrywania rozmów - e52
    Od: "Marian Paździoch" <n...@n...pl>

    Witam,
    poszukuję jak najprostrzego programu, który będzie automatycznie nagrywać
    wszystkie rozmowy przychodzące i wychodzące w e52. Bez zbędnych dźwięków w
    tle oraz żeby jak najmniej obciążał telefon i baterię. Inne funkcje mnie nie
    interesują.

    Pozdrawiam,
    M.

  • 2. Data: 2010-12-16 11:04:06
    Temat: Re: Prosty program do automatycznego nagrywania rozm?w - e52
    Od: killer-of-god <h...@g...pl>

    Ultimate voice recorder.

  • 3. Data: 2010-12-16 13:44:33
    Od: komar <k...@1...cc>

    W dniu 2010-12-16 12:04, killer-of-god pisze:
    > Ultimate voice recorder.

    bez odblokowanego systemu i wgranego odpowiedniego patcha nie ma szans żeby ten
    program
    nagrywał bez pisków.

  • 4. Data: 2010-12-16 20:55:46
    Od: killer-of-god <h...@g...pl>

    bez odblokowanego systemu i wgranego odpowiedniego patcha nie ma szans
    żeby ten program nagrywał bez pisków.
    _________
    Można znaleźć wersję bezpiskową, a symbiana, fakt trzeba łamać

  • 5. Data: 2010-12-17 12:17:12
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl>

    Użytkownik "killer-of-god" <h...@g...pl> napisał w wiadomości
    > bez odblokowanego systemu i wgranego odpowiedniego patcha nie ma szans
    > żeby ten program nagrywał bez pisków.
    > _________
    > Można znaleźć wersję bezpiskową, a symbiana, fakt trzeba łamać

    Polecam rowniez Psiloc VoxTrack. Wylacza pikanie podczas rozmowy bez zadnego patcha.
    Ale symbian rowniez musi byc zlamany.

    --
    VomitroN

    " All those moments will be lost in time, like... tears in rain "