  • Data: 2013-06-07 12:42:38
    Temat: Re: Prosty, mocny samochod rodzinny
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.06.2013 23:42, atm pisze:

    > Masz na mysli np taki?
    > http://otomoto.pl/peugeot-307-2-0-hdi-90km-panorama-
    C29331043.html
    tak.
    JEśli jesteś ze śląska, to narazie mam wszystkie "obskoczone" i moim
    zdaniem żaden nie jest wart uwagi/pieniędzy. ten- pieniędzy. xsara 2003
    kosztuje 8-9 tyś.
    Silnik hdi zaczyna być legendą trwałości. Znam modele które mają grubo
    ponad 300 tyś i miały tylko wymianę rozrządu i zanosi się na sprzęgło.
    Niema wycieków, problemów. JEdno ale. 90 koni z 2 litrów, ewentualnie z
    1.6litra. większe moce (100km, 136km) = fap, dwumasa, skomplikowana
    sprężarka=kosztowne naprawy

    ToMasz