  • Data: 2013-06-07 11:19:39
    Temat: Re: Prosty, mocny samochod rodzinny
    Od: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-06-07 09:23, Maciek pisze:
    > Masz rację. Ale może też do tych 14l gazu dopijać sobie 4l oleju :->

    a pewnie że może. Więcej ludzi chyba jednak sprzedaje auto bo trzeba w
    nie coś zainwestować. Pracując na etacie łatwo przewidzieć kiedy nas
    będzie stać na zmianę auta (a właściwie do kiedy na pewno nas nie będzie
    stać), ja akurat dziś mogę mieć ograniczone fundusze i remontuję to co
    mam, a jutro kupuję inne... Teraz podobnie - w auto za 10.000zł włożyłem
    chyba ponad 5.000 i wkładać będę dalej, ale jak bym miał pieniądze które
    mógłbym przeznaczyć na inne auto to pewnie bym to zrobił bez wahania,
    mimo że ceny nie osiągnę żadnej - bo remontuję silnik, zawieszenie a nie
    inwestuję w polerkę itp.

    Lukasz