  • Data: 2013-01-29 22:58:28
    Temat: Re: Prostownik z Biedronki a akumulator rozładowany poniżej 5V
    Od: Marek <x...@x...xxx> szukaj wiadomości tego autora

    > Twoją.

    Twoja rzeczywistość to właśnie matrix, gdzie rozładowany akumulator
    nadaje się na śmieci a próba naładowania takiego to psucie ładowarki:)
    Moja rzeczywistość to styczność z wielokrotnie rozładowanymi
    akumulatorami, które nie straciły zbyt wiele po tych przejściach.
    Zresztą szkoda mi czasu na udowadnianie tego - nie zależy mi na tym, czy
    wierzysz, czy nie, ja wiem jak jest w praktyce bo tych akumulatorów używam.

    > Ale nie nalezy ich zakładać i robić z nich normy uzasadniajacej psucie
    > dobrze skonstruowanej ładowarki. Do sytuacji losowych wystarczy
    > żarówka 12V/21W włączona w szereg.

    Nikt nie robi tego celowo, a żarówka raczej nie wystarczy, gdyż w/g
    instrukcji prostownik mierzy napięcie odbiornika przed ładowaniem.

    Pozdrawiam
    Marek