  • 1. Data: 2012-01-21 18:22:31
    Temat: Prostowanie lag - lubuskie
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Witam!

    Zna ktos zaklad/fachowca, ktory zna sie w temacie i wyprostuje lagi
    amortyzatorow i ew. spoleruje rysy, w wojewodztwie lubuskim? Okolice Zielona
    Gora - Krosno Odrzanskie - Slubice.

    Sporo dobrego o tecrolu slyszalem, ale daleko ode mnie - wysylac mi sie nie
    chce. Oczywiscie jesli nie bedzie innego wyjscia to tak zrobie.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 2. Data: 2012-01-21 18:53:55
    Temat: Re: Prostowanie lag - lubuskie
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-01-21 19:22, Ivam pisze:
> [...]
    >
    > Sporo dobrego o tecrolu slyszalem, ale daleko ode mnie - wysylac mi sie
    > nie chce. Oczywiscie jesli nie bedzie innego wyjscia to tak zrobie.

    Wyslij. Tanio, szybko i bardzo dobrze zrobione. Mniej Cie bedzie
    kosztowac niz jezdzenie po okolicy a i tak nikt tu tego nie robi.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 3. Data: 2012-01-22 12:10:06
    Od: kapec <k...@o...pl>

    W Gorzowie jest chlop, ktory prostuje lagi i naprawia ramy
    motocyklowe. Namiaru nie mam ale jak poweszysz to znajdziesz.

  • 4. Data: 2012-01-22 12:55:44
    Od: Odys <o...@t...pl>

    On 21 Sty, 19:53, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > Wyslij. Tanio, szybko i bardzo dobrze zrobione. Mniej Cie bedzie
    > kosztowac niz jezdzenie po okolicy a i tak nikt tu tego nie robi.

> [...]

    widze że na allegro będzie nowy sprzet do sprzedania...:) nie
    powinno sie czasem wymieniac takich czesci ?

  • 5. Data: 2012-01-22 13:40:55
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-01-22 13:10, kapec pisze:
    > W Gorzowie jest chlop, ktory prostuje lagi i naprawia ramy
    > motocyklowe. Namiaru nie mam ale jak poweszysz to znajdziesz.

    Motokos ? Testowalem, nie polecam.

  • 6. Data: 2012-01-22 13:42:31
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-01-22 13:55, Odys pisze:

    > widze że na allegro będzie nowy sprzet do sprzedania...:) nie
    > powinno sie czasem wymieniac takich czesci ?

    Lekko skrzywione rury mozna spokojnie prostowac. Nawet niemiecki TUV
    dopuszcza takie naprawy a oni sa mocno wrazliwi na bezpieczenstwo.
    Oczywiscie pod warunkiem ze rury prostuje sie na zimno a nie na goraco.

  • 7. Data: 2012-01-23 15:23:34
    Od: kapec <k...@o...pl>

    On 22 Sty, 14:40, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > Motokos ? Testowalem, nie polecam.

    Nie wiem czy to ta firma, kiedys chcialem u nich prostowac lagi ale
    chlop pomacal i kazal wyrzucic bo za mocno trafione byly. A
    zajechalem przejazdem jak do niemiec lecialem.

  • 8. Data: 2012-01-23 15:25:10
    Od: kapec <k...@o...pl>

    On 23 Sty, 16:23, kapec <k...@o...pl> wrote:

    > Nie wiem czy to ta firma, kiedys chcialem u nich prostowac lagi ale
    > chlop pomacal i kazal wyrzucic bo za mocno trafione byly.  A
    > zajechalem przejazdem jak do niemiec lecialem.

    O, juz znalazlem.
    http://moto.allegro.pl/pomiar-geometrii-i-prostowani
    e-ram-motocyklowych-i2063499235.html
    Poznaje po warsztacie.

  • 9. Data: 2012-01-23 16:19:49
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-01-23 16:25, kapec pisze:

    > O, juz znalazlem.
    > http://moto.allegro.pl/pomiar-geometrii-i-prostowani
    e-ram-motocyklowych-i2063499235.html
    > Poznaje po warsztacie.

    Tak, to oni. Ja nie polecam. Byc moze jest ktos komu zrobili dobrze i za
    tyle ile bylo umowione. Ja jednak osobiscie korzystalem z ich uslug dwa
    razy i za kazdym razem nie bylo ok.

  • 10. Data: 2012-01-23 17:26:03
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "Odys" napisał w wiadomości grup
    g2000vba.googlegroups.com...
    > widze że na allegro będzie nowy sprzet do sprzedania...:)

    Dla siebie robie.

    > nie powinno sie czasem wymieniac takich czesci ?

    Dobre rury sa drogie. A tanie sa bylejakie. Kumpel kupil rury po 250zl
    sztuka. Po roku jazdy i jednej zimie w nieogrzewanym garazu z chromu to
    tylko wspomnienie bylo. Juz nawet tlumik kolegi Monstera wyglada lepiej;)

    Oczywiscie - jak sie nie da dobrze wyprostowac to kupie, ale niechetnie.

    A juz fachowca nie szukam - wyslalem do tecrolu. Zagadka tylko czy poczta
    nie pokrzywi bardziej;)

    --
    pzdr:
    Ivam