  • 11. Data: 2012-01-23 17:39:19
    Temat: Re: Prostowanie lag - lubuskie
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-01-23 18:26, Ivam pisze:

    > Dobre rury sa drogie. A tanie sa bylejakie. Kumpel kupil rury po 250zl
    > sztuka. Po roku jazdy i jednej zimie w nieogrzewanym garazu z chromu to
    > tylko wspomnienie bylo. Juz nawet tlumik kolegi Monstera wyglada lepiej;)

    Oj tam,nie widziałeś moich lag:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 12. Data: 2012-01-23 23:14:17
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    > A juz fachowca nie szukam - wyslalem do tecrolu. Zagadka tylko
    > czy poczta nie pokrzywi bardziej;)

    Ślij ślij, znają się na swojej robocie.

    --

    morghul

  • 13. Data: 2012-01-27 15:14:08
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "Kuczu" napisał w wiadomości grup
    > Wyslij.
    [...]

    A nie wiesz gdzie dostac wkrety imbusowe aluminiowe z drobnym zwojem? Chodzi
    o te, ktorymi przykrecone jest tloczysko - troszeczke moim sie gniazdo
    wyrobilo.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 14. Data: 2012-01-27 15:56:54
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-01-27 16:14, Ivam pisze:
> [...]
    >
    > A nie wiesz gdzie dostac wkrety imbusowe aluminiowe z drobnym zwojem?
    > Chodzi o te, ktorymi przykrecone jest tloczysko - troszeczke moim sie

    Ja nie rozumiem o czym do mnie piszesz.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 15. Data: 2012-01-27 19:36:17
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "Kuczu" napisał w wiadomości grup
    > Ja nie rozumiem o czym do mnie piszesz.

    Ten wkret:
    http://www.blinkenbyte.org/motorcycles/vfr750f/fork_
    springs_replacement/fork_bottom_bolts.jpg
    http://www.bikebandit.com/houseofmotorcycles/2000-ya
    maha-yzf600rm-front-fork/o/m8987sch116348
    (poz.15)

    Gniazdo pod imbus sie wyrobilo. Myslalem, ze ten wkret jest aluminiowy, bo
    strasznie miekki - ale sprawdzilem. Jest magnetyczny, wiec stal. Ale nie
    zmienia to faktu, ze bardzo drobny gwint i nie wiem gdzie w okolicy (ZG,
    Krosno) szukac takich nietypowych imbusow.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 16. Data: 2012-01-27 20:02:40
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-01-27 20:36, Ivam pisze:
> [...]
    springs_replacement/fork_bottom_bolts.jpg

    > http://www.bikebandit.com/houseofmotorcycles/2000-ya
    maha-yzf600rm-front-fork/o/m8987sch116348

    TO JEST SRUBA !!

> [...]
    > nie zmienia to faktu, ze bardzo drobny gwint i nie wiem gdzie w okolicy
    > (ZG, Krosno) szukac takich nietypowych imbusow.

    To jest stalowa sruba cynkowana na zolto. Pewnie ma gwint M8x1.0, czyli
    standardowo dla wielu japonskich zawieszen. Nie wiem jak mogles pomyslec
    ze ona jest z aluminium.

    http://www.werbus.pl/Sruba_M_08x1x020_DIN_912_Kl129-
    1748.html

    Nie wiem czy dlugosci wystarczy. A jesli nie to standardowo polecam
    dowolny profesjonalny sklep ze srubami. I nie market typu Castorama czy
    Leroy.

  • 17. Data: 2012-01-28 11:10:14
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "Kuczu" napisał w wiadomości grup
    > TO JEST SRUBA !!

    Mnie uczyli, ze sruba nie ma naciec, rowkow i gniazd. Te maja wkrety. Ale
    jesli imbus jest wyjatkiem to przepraszam - pomylka.

    > To jest stalowa sruba cynkowana na zolto.
    (...)
    > Nie wiem jak mogles pomyslec ze ona jest z aluminium.

    Jest bardzo miekka i miala nalot charakterystyczny dla korodujacego
    aluminium.

    > A jesli nie to standardowo polecam dowolny profesjonalny sklep ze srubami.

    I wlasciwie to o to pytam - nie znam zadnego w okolicy.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 18. Data: 2012-01-28 14:06:21
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-01-28 12:10, Ivam pisze:
    > Użytkownik "Kuczu" napisał w wiadomości grup
    >
    > Mnie uczyli, ze sruba nie ma naciec, rowkow i gniazd. Te maja wkrety.
    > Ale jesli imbus jest wyjatkiem to przepraszam - pomylka.

    Musiales chodzic do szkoly cale wieki temu. Teraz sa sruby ampulowe z
    gniazdem szesciokatnym, gwiazdkowym 6 i 12 ramiennym, trojkatnym,
    kwadratowym i jeszcze inne ktorych osobiscie nie spotkalem.

    Wkrety w dzisiejszych czasam sa to elementy złaczne wkrecąne w otwory
    bez gwintu. Chociaz sa tez sruby samogwintujace z koncem w ksztalcie
    gwintownika.

    > (...)
    >
    > Jest bardzo miekka i miala nalot charakterystyczny dla korodujacego
    > aluminium.

    Tak utlenia sie warstwa cynku.

    > I wlasciwie to o to pytam - nie znam zadnego w okolicy.

    google nie dzialaja ?

    http://www.firma.impromex.pl/#/splash/

  • 19. Data: 2012-01-28 16:31:15
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "Kuczu" napisał w wiadomości grup
    > Musiales chodzic do szkoly cale wieki temu.

    Nie.

    > Wkrety w dzisiejszych czasam sa to elementy złaczne wkrecąne w otwory bez
    > gwintu.

    Troche mi to nie pasuje - zarowno wiki, jak i argip, jak i fabory, jak i
    wasi dzieli laczniki na sruby i wkrety w zaleznosci od lba, a nie gwintu.
    Acz po sprawdzeniu to z gniazdem imbusowym wszedzie sa sruby. Popieprzone
    troche.

    > Tak utlenia sie warstwa cynku.

    Nie wiedzialem.

    > http://www.firma.impromex.pl/#/splash/

    Na miejscu nie maja, trzeba zamowic min. karton. To samo martex.

    --
    pzdr:
    Ivam