  • Data: 2012-08-10 01:39:55
    Temat: Re: Prośba pilna o ocenę zestawu
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-08-10 01:24, BQB pisze:

    > Widzisz, to że jest zestaw, dual, to nie zawsze jest sztuk 1, sam
    > kupowałem pamięć kilka lat temu i miałem 1GB dual sztuk 2 - kupiłem 2 GB
    > - jeszcze DDR1. Czemu tak sprzedawca wpisał na fakturze? Bo widocznie
    > tak wpisał.

    BTW, pamiętaj, że sprzedawca może sprzedać zestaw 4x4GB i tak w/g tego
    co piszesz będziesz musiał oddać całość. Ale nie spotkałem się z takim
    przypadkiem jeszcze, chyba, że kupuje się cały komp zaplombowany, to
    wtedy nie ma innego wyjścia niż oddać cały zestaw.

    BTW, oddawania całości - kupujesz nowe auto, z jednego koła uchodzi
    powietrze, opona nie przebita:
    w/g Ciebie oddajesz całe auto (komplet to komplet - nie masz
    wymienionych składowych części) na gwarancji, czy jednak oddajesz tylko
    część?
    I nie ma znaczenia, że to coś innego.
    Z naszego podwórka przykład - reklamowałeś kiedyś procesor? Ja tak,
    mimo, że wersja BOX, to nie musiałem z wentylatorem oddawać. Kiedyś
    reklamowałem też przejściówkę do TV z karty graficznej, też nie musiałem
    zanosić całego kompletu z kartą graficzną. Dziwne prawda?