  • Data: 2012-08-03 12:21:28
    Temat: Re: Prośba pilna o ocenę zestawu
    Od: JDX <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-08-03 12:02, Chris wrote:
    [.....]
    > Powinno wysatrczeć tylko jest jeden proiblem, do komfortowej pracy
    > przydają się dwa monitory a tu już z integą jest problem bo potrzebne
    > były by dwa wyjścia DVI, jak ktoś na tym pracuje to nie wyobrażam sobie
    > żeby ktoś miał jeden monitor, do tego min 2 x 22"
    Nie powinno być problemu. Przecież współczesne płyty prawie zawsze (np.
    Asus Maximus nie ma :-D ) mają 1xDVI oraz zazwyczaj 1xHDMI i/lub
    1xDisplayPort. Nie liczę AnalogVGA które też (za bardzo nie wiem po co)
    jest prawie zawsze. Na szczęście na przykładzie płyt na Z77 widać, że
    producenci chyba już odchodzą od tego poronionwego pomysłu. :-D