  • Data: 2012-08-03 13:43:23
    Temat: Re: Prośba pilna o ocenę zestawu
    Od: "Chris" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    Q nabazgrał(a):

    > Chyba mnie nie zrozumiales...
    > Jak padnie jedna z dwoch 8GB, to masz 8GB a nie 16GB
    > i komp nie jest uziemiony.

    Tylko do reklamacji potrzebny jest cały zestaw a nie połowa :)

    > Fakt, ale po co karta ma grzac bude - bez karty (nawet pasywnej) zestaw
    > bedzie cichszy.
    > Dlaczego nie?
    > Taki zestaw na i7 ivy (z grafika zintegrowana / bez zewn.)
    > pewnie bedzie bral z 200W w stresie i pewnie < 100W w idlu,
    > czyli na ogol przez wiekszosc czasu pracy.
    > Zasilacz typu 300W, max 400W spokojnie styknie.

    cut.....

    Masz rację ale w modzie są super wydajne zasilacze :)

    Ja w renderfarmach mam 4 letnie I-Boxy 400W + taki zestaw:

    PROCESOR CORE I5 2500K 3.3GHz LGA1155 BOX
    KINGSTON HyperX KHX1600C9D3X2K2/4GX
    ASROCK Z68 PRO3 GEN3 Z68 LGA1155

    Od roku śmiga aż miło.