eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyProśba o wyjaśnienie - przybywa oleju w samochodzie z DPFRe: Prośba o wyjaśnienie - przybywa oleju w samochodzie z DPF
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.n
    eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <4f859bc3$0$26707$65785112@news.neostrada.pl>
    <jm4b9u$8qo$3@node2.news.atman.pl>
    <4f85b78b$0$1313$65785112@news.neostrada.pl>
    <jm4ds1$c3s$1@node2.news.atman.pl>
    <4f85bca3$0$1231$65785112@news.neostrada.pl> <p...@m...org>
    <4f85c51a$0$1223$65785112@news.neostrada.pl> <1...@m...org>
    In-Reply-To: <1...@m...org>
    Subject: Re: Prośba o wyjaśnienie - przybywa oleju w samochodzie z DPF
    Date: Wed, 11 Apr 2012 21:29:04 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
    Lines: 44
    Message-ID: <4f85db8d$0$1225$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.29.229.149
    X-Trace: 1334172557 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1225 83.29.229.149:61980
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2443785
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Myjk" <m...@n...op.pl> napisał w wiadomości
    news:1lkpnwyj9y395.dlg@myjk.org...
    > Wed, 11 Apr 2012 19:53:17 +0200, Yogi(n)
    >
    >> który dał się wpuścić w maliny z tak kulawą
    >> technologią. I co ma Bór do tego?
    >
    > Ponownie. Nie miej pretensji do technologii, skoro problemem jest
    > prawodpodobnie jeden z podzespołów systemu. Trzeba go zwyczajnie
    > zlokalizować i zreperować...

    O ile taka możliwość istnieje. W tej chwili - przynajmniej wg informacji z
    ASO - nie.


    > Tymczasem Twój wniosek jest taki, że należy wyciąć element systemu defacto
    > niemający bezpośrednio nic wspólnego z problemem. Ponadto sugerujesz
    > wycięcie elementu, który dba o to, żeby inni nie musieli nadużywać
    > przycisku obiegu zamkniętego i krzywić się na zapach i widok czarnej
    > chmury
    > dymu wydobywającej się z rury...

    Napisz jeszcze, że powinienem apelować do świadomości ekologicznej kolegi,
    żeby nie jeździł w godzinach szczytu, a przepuszczając staruszki na
    przejściach powinien wyłączać silnik ;-)

    > Tymczasem powielę istotę rzeczy:
    >
    > DPF/FAP nie jest sam w sobie problematyczny. Tzn jest końcowym ogniwem,
    > które daje szybko znać o tym, że z silnikiem jest coś nie tak. Problemy z
    > DPF/FAP zazwyczaj mają swój początek w niewłaściwej pracy silnika. Czyli,
    > wszystko co generuje nadmierne ilości sadzy: nieszczelny układ dolotowy
    > (brak powietrza), zepsuty EGR, lejące wtryski, sonda lambda, czujniki
    > (zbyt
    > bogata mieszanka). To samo w przypadku podzespołów, które "rzygają" olejem
    > (IC/turbina) - mogą być przyczyną zatykania DPF.

    I podobnie z ilomaś tam silnikami w ASX i lancerach -tyle, że powinien to
    być problem producenta a nie klienta.

    --
    Yogi(n)


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: