-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.n
eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <4f859bc3$0$26707$65785112@news.neostrada.pl>
<jm4b9u$8qo$3@node2.news.atman.pl>
<4f85b78b$0$1313$65785112@news.neostrada.pl>
<jm4ds1$c3s$1@node2.news.atman.pl>
<4f85bca3$0$1231$65785112@news.neostrada.pl> <p...@m...org>
<4f85c51a$0$1223$65785112@news.neostrada.pl> <1...@m...org>
In-Reply-To: <1...@m...org>
Subject: Re: Prośba o wyjaśnienie - przybywa oleju w samochodzie z DPF
Date: Wed, 11 Apr 2012 21:29:04 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
Lines: 44
Message-ID: <4f85db8d$0$1225$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.29.229.149
X-Trace: 1334172557 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1225 83.29.229.149:61980
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2443785
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Myjk" <m...@n...op.pl> napisał w wiadomości
news:1lkpnwyj9y395.dlg@myjk.org...
> Wed, 11 Apr 2012 19:53:17 +0200, Yogi(n)
>
>> który dał się wpuścić w maliny z tak kulawą
>> technologią. I co ma Bór do tego?
>
> Ponownie. Nie miej pretensji do technologii, skoro problemem jest
> prawodpodobnie jeden z podzespołów systemu. Trzeba go zwyczajnie
> zlokalizować i zreperować...
O ile taka możliwość istnieje. W tej chwili - przynajmniej wg informacji z
ASO - nie.
> Tymczasem Twój wniosek jest taki, że należy wyciąć element systemu defacto
> niemający bezpośrednio nic wspólnego z problemem. Ponadto sugerujesz
> wycięcie elementu, który dba o to, żeby inni nie musieli nadużywać
> przycisku obiegu zamkniętego i krzywić się na zapach i widok czarnej
> chmury
> dymu wydobywającej się z rury...
Napisz jeszcze, że powinienem apelować do świadomości ekologicznej kolegi,
żeby nie jeździł w godzinach szczytu, a przepuszczając staruszki na
przejściach powinien wyłączać silnik ;-)
> Tymczasem powielę istotę rzeczy:
>
> DPF/FAP nie jest sam w sobie problematyczny. Tzn jest końcowym ogniwem,
> które daje szybko znać o tym, że z silnikiem jest coś nie tak. Problemy z
> DPF/FAP zazwyczaj mają swój początek w niewłaściwej pracy silnika. Czyli,
> wszystko co generuje nadmierne ilości sadzy: nieszczelny układ dolotowy
> (brak powietrza), zepsuty EGR, lejące wtryski, sonda lambda, czujniki
> (zbyt
> bogata mieszanka). To samo w przypadku podzespołów, które "rzygają" olejem
> (IC/turbina) - mogą być przyczyną zatykania DPF.
I podobnie z ilomaś tam silnikami w ASX i lancerach -tyle, że powinien to
być problem producenta a nie klienta.
--
Yogi(n)
Następne wpisy z tego wątku
- 11.04.12 21:30 Myjk
- 11.04.12 21:37 Yogi\(n\)
- 11.04.12 21:42 Myjk
- 11.04.12 21:44 Tom N
- 11.04.12 21:46 Yogi\(n\)
- 11.04.12 21:48 Myjk
- 11.04.12 21:51 Myjk
- 11.04.12 21:55 Yogi\(n\)
- 11.04.12 21:58 Tom N
- 11.04.12 22:06 Artur Maśląg
- 11.04.12 22:15 Myjk
- 11.04.12 22:46 Tom N
- 11.04.12 23:11 Yogi\(n\)
- 12.04.12 07:58 Mirek Ptak
- 12.04.12 08:00 Mirek Ptak
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Tesla jest bezpieczna, wczoraj spaliła się doszczętnie na Ursynowie i nikomu się nic nie stało
- Kol. sukces po polsku: booom na budowy dróg i autostrad - czyli "proste życie na kredycie"
- Nie chcieliście Izery to będziecie kupować XPeng
- Taka ciekawostka pożarowa :)
- Re: Wypadek kolejowy na stacji Wiesiółka- analiza tragicznego zdarzenia z czerwca 2001 roku.
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
Najnowsze wątki
- 2025-08-06 Gdynia => Konsultant wdrożeniowy (systemy controlingowe) <=
- 2025-08-06 Białystok => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-08-06 "[...] sejmowe wystąpienie posłanki Klaudii Jachiry, która zakończyła je słowami ,,Sława Ukrainie"."
- 2025-08-05 "Chiny przekraczają w wydobyciu 4 mld ton węgla, Indie i USA ponad 1 mld, a Rosja 500 mln ton [...]"
- 2025-08-05 Panuje się 181 159,42 zł./mies. na posła w 2026r.
- 2025-08-05 "Chiny przekraczają w wydobyciu 4 mld ton węgla, Indie i USA ponad 1 mld, a Rosja 500 mln ton [...]"
- 2025-08-05 Czy cos fi przechodzi przez trafo separujące?
- 2025-08-05 kajaki i promile
- 2025-08-05 Re: Tesla jest bezpieczna, wczoraj spaliła się doszczętnie na Ursynowie i nikomu się nic nie stało
- 2025-08-05 Gdynia => Przedstawiciel handlowy / KAM (branża TSL) <=
- 2025-08-05 Re: Atak na lekarza w Oławie. Policja zatrzymała sprawcę na lotnisku Polska Agencja Prasowa 4 sierpnia 2025, 12:16 FACEBOOK X E-MAIL KOPIUJ LINK W szpitalu w Oławie 37-letni pacjent zaatakował lekarza, po tym, jak ten odmówił mu wypisania długoterminowego
- 2025-08-05 B2B i książka przychodów i rozchodów
- 2025-08-04 Re: Atak na lekarza w Oławie. Policja zatrzymała sprawcę na lotnisku Polska Agencja Prasowa 4 sierpnia 2025, 12:16 FACEBOOK X E-MAIL KOPIUJ LINK W szpitalu w Oławie 37-letni pacjent zaatakował lekarza, po tym, jak ten odmówił mu wypisania długoterminowego
- 2025-08-04 Na grupie comp.os.linux.advocacy CrudeSausage twierdzi, że Micro$lop używa SI do szyfrowania formatu dok. XML
- 2025-08-04 Na grupie comp.os.linux.advocacy CrudeSausage twierdzi, że Micro$lop używa SI do szyfrowania formatu dok. XML