  • Data: 2014-06-09 12:34:43
    Temat: Re: Prośba o sprawdzenie schematu (CDI)
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

    John Smith <d...@b...pl> wrote:

    > Układ nie będzie działał, w obwodzie tyrystora nie ma obwodu obciążenia,
    > jest zwarcie.

    Wyobraźmy sobie, że na wejściu HV szeregowo jest rezystor - bo zakładam że
    tak się zachowa inwerter podłączony do tego wejścia. Tyrystor ma zwierać
    jedynie kondensator przez cewkę zapłonową.

    > Zawodowiec zaczyna rysowanie schematu od elementów zabezpieczających,
    > właśnie po to, aby układ nie splunął ogniem w twarz swojemu twórcy.

    Tu takim zabezpieczeniem jest rezystancja zasilania...

    > Ja błędnie założyłem, że HV to napięcie sieci. Powinieneś podać
    > parametry HV.

    Nie znam ich. Jeżeli użyję inwertera od CCFL, to będą to kilowolty,
    przycięte przez ten układ do 250V. Jeżeli użyję przetwornicy od
    lampy błyskowej, to będzie to ok. 300V. Wydajność prądowa rzędu
    miliamperów (kilkudziesięciu, raczej nie kilkuset).

    --
    SELECT finger FROM hand WHERE id = 3;
    http://www.chmurka.net/