  • 11. Data: 2010-01-18 15:57:31
    Temat: Re: Prosba o porade: komputer dla gracza do 2000zl
    Od: zielony bazyliszek <b...@a...pl>

    Użytkownik Saiko Kila napisał:

    > 3. PC nawet za 2kPLN powinien być wydajniejszy niż konsola (oczywiście
    > nie ma tu monitora - ale do konsoli też zapomniałeś doliczyć telewizora
    > który jest droższy niż monitor...)

    Zalezy jaki monitor i jaki telewizor.

    Pomijajac juz, ze konsola PS3 ma np. BR i mozna ogladac filmy w HD

  • 12. Data: 2010-01-18 16:12:23
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    zielony bazyliszek pisze:

    > a Windows to pies? :) 400-800 za system...

    No mialem na mysli z systemem.

  • 13. Data: 2010-01-18 17:03:06
    Od: "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info>

    > a Windows to pies? :) 400-800 za system...

    E tam, podejrzane licencje na XP można kupić za 120zł, porządne licencje OEM
    w sklepie z fakturą za 270zł, a Windows 7 za 350zł w sklepie z fakturą.
    Myślę, że w 2000zł spokojnie można zmieścić super komputer z systemem. Bez
    monitora. Ale do konsoli też monitora nie dostaniesz, więc porównanie
    uczciwe :]

    --
    Marcos
    [Marek Ślusarczyk]

    http://galeria.wyprawa.info <- zdjęcia z moich podróży

  • 14. Data: 2010-01-18 18:26:08
    Od: Michał <m...@w...o2.pl>

    > Pomijajac juz, ze konsola PS3 ma np. BR i mozna ogladac filmy w HD

    ...jak kupi samochód, to będzie mógł jeździć a jak łodkę to pływać.

    Pytanie było o komputer do gier za 2k PLN, nie o system operacyjny,
    monitor ani telewizor.

  • 15. Data: 2010-01-18 18:31:50
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "zielony bazyliszek" <b...@a...pl> napisał w
    wiadomości news:hj20eg$4f1$2@news.onet.pl...

    > Zalezy jaki monitor i jaki telewizor.
    >
    > Pomijajac juz, ze konsola PS3 ma np. BR i mozna ogladac filmy w HD

    Dodatkowo te wykonane z naturalnej wełny posiadają również właściwości
    zdrowotne :)

    --
    marfi

  • 16. Data: 2010-01-18 18:33:45
    Od: Michał <m...@w...o2.pl>

    > Trochę wypadłem z obiegu a znajomi prosili mnie o konfigurację sprzętu
    > dla nastoletniego gracza.

    Proponuję starą już, ale korzystną cenowo platformę 775: tanią płytę na
    chipsecie G41/G43, 2x2GB DDR2 1066, jakąś kartę pokroju GF 240, procesor
    E6300, dysk z serii 7200.12, zasilacz Chieftec ~500W, obudowę,
    klawiaturę, DVDRW i myszkę wg uznania. Koszt nie przekroczy zakładanego
    budżetu a gry będą działały bezproblemowo w sensownych
    rozdzielczościach.

  • 17. Data: 2010-01-18 19:17:54
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy>

    Proces zielony bazyliszek <b...@a...pl> zwrócił błąd:

    > Zalezy jaki monitor i jaki telewizor.
    >
    > Pomijajac juz, ze konsola PS3 ma np. BR i mozna ogladac filmy w HD

    Mój blaszak kosztował pewnie więcej, ale mogę na nim nie tylko oglądać
    filmy HD ale i pisywać na newsy, więc się opłacało ;)

    --
    Saiko Kila
    Unregistered Windows User #7.29581131e8

  • 18. Data: 2010-01-18 20:06:00
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    Michał pisze:

    > chipsecie G41/G43, 2x2GB DDR2 1066, jakąś kartę pokroju GF 240, procesor
    ^^^^^^

    Dla gracza? Raczysz zartowac sobie. Lepiej kupic na allegro jakies
    lezaki magazynowe czy uzywke 8800GT 512/1GB albo 8800GTS 512MB.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 19. Data: 2010-01-18 20:11:23
    Od: zielony bazyliszek <b...@a...pl>

    Użytkownik Saiko Kila napisał:
    > pisywać na newsy, więc się opłacało ;)

    polemizowalbym ;)

  • 20. Data: 2010-01-18 20:37:37
    Od: Michał <m...@w...o2.pl>

    > Dla gracza? Raczysz zartowac sobie. Lepiej kupic na allegro jakies
    > lezaki magazynowe czy uzywke 8800GT 512/1GB albo 8800GTS 512MB.

    Oczywiście że 8800 będzie szybsze, ale milcząco zakładałem, że sprzęt ma
    być nowy.
    Poza tym większość nowych gier (Modern Warfare 2 chociażby, albo Dirt 2)
    będzie na wspomnianym GF 240 chodziła bez zastrzeżeń w 1280x1024. Masz
    inne zdanie na ten temat i potrafisz poprzeć to jakimś argumentem?

    Odbiegając nieco od tematu: dziwi mnie, że odpowiedzi trzymające się
    problemu poruszonego w głównym wątku (komputer do gier za 2000 zł) są
    krytykowane a pojawia się pełno jakichś rad - za przeproszeniem - z
    doopy wziętych, w stylu, kup konsolę, telewizor, albo Windows 7 BOX za
    800 zł.