  • 11. Data: 2009-09-13 22:25:12
    Temat: Re: Prosba o pomoc w wyborze telefonu
    Od: "ra9om1ak" <r...@g...pl>

    Użytkownik "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:h8jk74$hc5$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "ra9om1ak" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    > ustawic
    > ("wymyslasz")
    > Nie rozumiem o co ci chodzi ?
    > Mozesz oddzielnie i cyklicznie na kazdy dzien roku, miesiaca czy
    > tygodnia inaczej.
    > Pod winda nie tylko ze na kazdy dzien tygodnia na inna godzine ale
    > jeszcze po kilka na kazdy dzien :)
    > Ja myslalem ze to zupelnie normalne a tu sie okazuje ze jakis cud ?

    Widzisz, tez tak myslalem :) Z tym, ze ja pisalem o iphone, a Ty jak widac,
    o wm. Moze ktos moglby wskazac taka aplikacje na iphone, z gory dziekuje.
    Ponoc "nie ma" :D a ja jakos nie wierze, choc google mi nic ciekawego nie
    wyplulo.

    > prostej
    > "po co
    > A pod winda to niby nie mozna ?

    Zapewne mozna, ale jakos wzialem pod uwage iphone - skoro mowisz, ze pod
    winda i owszem, nie prostestuje ? ;) Spojrze po prostu na tel. z wm, choc
    przyznam sie szczerze, ze mialem sie ograniczyc do iphone/android/maemo.

    > Ale mieszkamy w wolnym kraju i jak chcesz to sobie symbiana mozesz
    > kupic, tylko nie wymagaj zeby Ci wszyscy przyklaskiwali jak w takie cos
    > leziesz :)
    > pozdrawiam,

    A to ktos ma przyklaskiwac ? ;) Sam uwazam, ze to choc system (jak dla mnie)
    funkcjonalny, to odchodzi do lamusa. Poza tym tysiace wersji na rozne
    telefony i nic z tym nie zrobisz.

    --
    ra9om1ak

  • 12. Data: 2009-09-15 10:27:06
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    ra9om1ak wrote:
    > Nokia N900, czy warto sie ladowac w "hit" jakim
    > ma byc Maemo?

    Maemo istnieje od kilku lat, ale po raz pierwszy będzie miał moduł
    telefoniczny pod nosem. Poczekaj aż wyjdzie finalna wersja i dużo
    niezależnych testów. Na "teraz" to sprzęt dla pasjonatów, a nie dorosłe
    rozwiązanie, choć muszę przyznać, ze całkiem zacnie wygląda (a ze
    stabilnością nie ma zadnych problemów, co udowodniły poprzednie maemo, ja
    mam Nokię n810). Nikt nie wie jak będzie się sprawował moduł rozmów
    głosowych z resztą systemu, bo nikt nie próbował. Ja osobiście planujkę
    przesiadkę na n900, ale ja jestem właśnie takim (choć świadomym)
    pasjonatem.

    > Nokie niekoniecznie mi pasuja, poza tym 2,5 tys. to
    > lekka przesada.

    Niestety wszystkie topowe telefony tyle kosztuję, choć oficjalna cena
    jest jak zwykle o 500 większa od rynkowej.

    > Moze HTC Hero?

    Całkiem ciekawe urządzenie, ale ja nie toleruję braku klawiatury.
    Obejrzyj testy, np. na pda.pl - dowiesz się więcej. Poza tym w
    odróżnieniu od n900 będzie/jest dostępny u operatorów.

    > No i odwieczna kwestia - WM,
    > Android...Symbiana nie biore pod uwage. Mialem kilka telefonow z
    > Symbianem i choc jest dla mnie bardzo funkcjonalny, chyba czas na
    > zmiane.

    Symbian wbrew pozorom nie jest taki zły - używam go od 1,5 miesiąca i
    jest zaskoczony, że to po prostu... działa. Ale zgadzam się, jest trochę
    powykręcany logicznie, ale programista od razu rozumie dlaczego. No tak,
    ale to nie jest dla programistów :)
    A WM wiadomo - tragiczny UI (no chyba, że lubisz wynalazki w stylu
    touchfru3d:) i inne takie - mi osobiście pasuje, ale lubi też grzebać pod
    spodem. Jak lubisz grzebać - to proszę. Jak to ma po prostu działać... to
    może coś innego?
    Android ma sporo zajefajności (geek factor: Autobuser, SkyMap,
    integracja z Google/Gmail), ale ciągle jest niedojrzały UI, no chyba, że
    z nakładką HTC sense (w Hero). Ale nie miałem Hero w ręku (mam tylo
    Dream/G1), widziałem tylko testy.
    A jeżeli chcesz, żeby po prostu działało, a reszta ci wisi, to może
    iPhone? ogranicza (z dokładnością do jailbreak), ale ma to do siebie, że
    działa.

    Jakub

  • 13. Data: 2009-09-15 20:24:16
    Od: "ra9om1ak" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Jakub Danecki" <j...@d...net> napisał w wiadomości

    [ciach]

    > A jeżeli chcesz, żeby po prostu działało, a reszta ci wisi, to może
    > iPhone? ogranicza (z dokładnością do jailbreak), ale ma to do siebie, że
    > działa.
    > Jakub

    Czyli idealem bylby iphone z klawira :D Dzieki za podpowiedzi.

    --
    ra9om1ak