  • 1. Data: 2009-09-12 08:06:42
    Temat: Pomoc w wyborze
    Od: Marcin <b...@t...net.pl>

    Witam wszystkich !

    Proszę Was Grupowiczów o pomoc w wyborze telefonu.

    Telefon w sieci Play na abonament i tak:

    HTC Hero czy Nokia 5800?

    Googlałem sobie troche i porównywałem te telefony i jasności nie mam.

    Telefonik ma służyć do rozmów, sms , ale i filmik jakiś się by obejrzało
    i pograło i GPS i WiFi też poużywało słowem wszystkiego po trochu.

    Prosiłbym użytkowników ww telefonów (i nie tylko użytkowników) o opinię
    na temat nich i poradę co kupić

    pzdr
    Marcin

  • 2. Data: 2009-09-12 09:15:57
    Temat: Re: Pomoc w wyborze
    Od: raz-dwa-trzy <i...@g...com>

    On 12 Wrz, 10:06, Marcin <b...@t...net.pl> wrote:
    > Witam wszystkich !
    >
    > Proszę Was Grupowiczów o pomoc w wyborze telefonu.
    >
    > Telefon w sieci Play na abonament i tak:
    >
    > HTC Hero czy Nokia 5800?

    A masz te dwa modele od ręki gdzieś dostępne?

    Nie wiem jak z nokią, ale hero to telefon wirtualny. Nigdzie go nie
    kupisz.
    Obdzwoniłem cały Wrocław i wyszło na to, że najlepiej 'zapisać' się na
    listę ochotników w salonie na Kazimierza Wielkiego (to podobno główny
    punkt). Otrzymałem informację, że kolejka ochotników jest duża, a jak
    dostaną z centrali na salon 2 sztuki średnio raz na 2tygodnie to jest
    to sukces...

  • 3. Data: 2009-09-12 09:52:02
    Od: Marcin <b...@t...net.pl>

    raz-dwa-trzy pisze:

> [...]
    > punkt). Otrzymałem informację, że kolejka ochotników jest duża, a jak
    > dostaną z centrali na salon 2 sztuki średnio raz na 2tygodnie to jest

    miałem go w łapie w dwa tygodnie temu i sie zawahałem ( dałem du...y na
    całego),a mogłem go miec wtedy jeszcze w starych cenach teraz ni ma ale
    mnie się tak bardzo nie śpieszy

  • 4. Data: 2009-09-12 11:40:14
    Od: "woohoo" <2...@D...pl>

    Marcin:
> [...]
    > pograło i GPS i WiFi też poużywało słowem wszystkiego po trochu.
    > Prosiłbym użytkowników ww telefonów (i nie tylko użytkowników) o opinię na

    A może Nokia E71?
    Poprzednio miałem Toshibę G900 (wysuwana qwerty, ekran dotykowy), a teraz
    mam Nokię E63 i uważam, że jest o wiele bardziej praktyczna.

    --
    w[o_O]hoo!

    "Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

  • 5. Data: 2009-09-12 16:15:18
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

    Użytkownik "woohoo" <2...@D...pl> napisał w wiadomości
    > Marcin:
    > A może Nokia E71?
    > Poprzednio miałem Toshibę G900 (wysuwana qwerty, ekran dotykowy), a teraz
    > mam Nokię E63 i uważam, że jest o wiele bardziej praktyczna.

    Hmmm... podchwycę wątek Nokie seria "E".
    Przymierzam się do zakupu tylko E51, ale w miarę jedzenia apatyt rośnie i
    już nawet oglądałem E52... Niestety brak kasy i muszę zniżyć loty -brak
    kasy!

    Brak modułu GPS w E51 trochę mnie smuci :( stąd pytańko do znawcy co zamiast
    E51, żeby nie było za drogo. Chodzi oczywiście o praktyczne rady i
    spostzreżenia, bo danych teoretycznych to w necie nie brakuje :)
    Pozdrowionka!

  • 6. Data: 2009-09-12 17:45:34
    Od: "woohoo" <2...@D...pl>

    Adax:
> [...]
    > Przymierzam się do zakupu tylko E51, ale w miarę jedzenia apatyt rośnie i
    > już nawet oglądałem E52... Niestety brak kasy i muszę zniżyć loty -brak

    Musisz dokładniej określić przedział cenowy i swoje wymagania - może wtedy
    ktoś podpowie coś sensownego.
    Ew. rozglądnij się za E51 'używaną przez kobietę' (ach te tipsy i trzymanie
    telefonu w torebce z trylionem innych rzeczy, o które telefon się rysuje).

    --
    w[o_O]hoo!

    "Tfu! Na piasku siedziałaś?!"