  • Data: 2011-07-30 07:45:28
    Temat: Re: Prośba o ocenę zestawu AMD
    Od: divek <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-07-29 16:08, Q pisze:

    > Wg specyfikacji (spd, xmp) maja:
    > - 685 MHz @ 9-9-9-25, 1.50V
    > - 800 MHz @ 9-9-9-27, 1.65V

    Mamy te same moduły :)

    > Ogolnie nie polecam ich i calej tej firmy kingston.
    > Zadnej rewelacji. Zerowy potencjal OC.
    > GoodRamy lepsze, mimo, ze bez metalowych radiatorow.

    Eee, bez przesady. To są bardzo dobre pamięci, ale do odpowiedniej
    platformy...

    > No i te sztuczne ceny - za moje przeplacilem 60zl,
    > kupilem te 8GB za 275zl a po 3 dniach byly za 215zl...

    No ja dałem coś około 220zł w znanym sklepie/sieci we Wrocławiu :)
    Szkoda jednak, że nikt mi nie zwrócił uwagi, że coś robię nie tak, a
    kupowałem całą platformę. Doświadczony w branży handlowiec powinien to
    wychwycić i przynajmniej zapytać czy wiem co robię :) Wiadomo, obowiązku
    takiego nie ma, ale siedzi tam nie tylko po to żeby faktury wystawiać.
    Jest jeszcze coś takiego jak doradztwo, które powinien robić z automatu :)

    --
    Pozdrowienia,
    divek