  • Data: 2012-06-13 13:40:57
    Temat: Re: Prosba o ocene stanu zebatek
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia (Wed, 13 Jun 2012 13:33:49 +0200) ktos podajacy sie za AZ
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    ebatki_Aprilia

    > Ty tak na poważnie? Przecież to padliny są :-) Na zębatkach możesz jeździć
    > ale w takim stanie zjedzą Ci nowy łańcuch.

    Poważnie pytam, czyli zębatki do wymiany... Akurat łańcuch to zwykły
    bezoringowy RK w cenie dwóch baków, więc przesadnie bym się nim nie
    przejmował. Wydaje mi się, że tylną mogę wymienić samodzielnie, ale do
    zdjęcia przedniej chyba by się przydał klucz udarowy?

    Zdaję sobie sprawę, że moje pytania są banalne, ale dopiero od niedawna
    zająłem się własnoręcznym serwisowaniem.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/