    From: User VATAZHKA <v...@l...localdomain>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Prosba do adminow firewalli
    Date: Tue, 12 Nov 2002 07:07:18 +0000 (UTC)
    <apjjpd$cn0$1@news.tpi.pl> <s...@t...one.pl>
    <3...@w...pl> <s...@t...one.pl>
    <aq46m5$44q$1@news.tpi.pl>
    <P...@l...localdomain>
    <aq8gl3$65q$1@news.tpi.pl>
    <P...@l...localdomain>
    <aqdrpb$mac$1@news.tpi.pl>
    <P...@l...localdomain>
    <aqilc7$m9i$1@news.tpi.pl>

    > W drugim przypadku jest znacznie wieksze obciazenia lacz poprzez
    > transmisje nielegalnych plikow. Mysle ze i tak tego nie zrozumiesz skoro
    > tyle postow ci tego nie wyjasnilo.

    No cóż, rzeczywiście nie pojmuję. Może zaraz okaże się, że np. nielegalne
    dane powodują awarie routerów?

    > Kup sobie lacze za 3000 miesiecznie to nikt ci nie bedzie prostacko
    > obcinal.

    Po prostu chciałbym, żeby nie obiecywano niebotycznych transferów i nie
    stosowano cięcia portów/adresów według widzimisię admina, lecz żeby
    udostępniano stałe łącze o niskiej maksymalnej przepustowości (bo do tego
    sprowadza się "każdemu po równo"). Nie interesuje mnie osiąganie
    transferów rzędu 500 kbit/s - pod warunkiem, że wyłącznie oglądam strony
    WWW.

    > Nie pyszcz na admina ze ci strona sie nie otwiera. Nie mac adminowi ze
    > ci sie plik z predkoscia 600 b/s ciagnie i na koniec olej siec gdzie ci
    > prostacko wycinaja kaze. Jestem przekonany ze po twoim odlaczeniu nikt
    > plakal nie bedzie wecz przeciwnie wszyscy odetchna z ulga.

    Ależ ja na nikogo nie pyszczę, bo nikt mi nic nie obcina. Jedynym
    problemem są dla mnie nieubłaganie upływające godziny (mam tepsiany
    ryczałt) - przepustowość jednego kanału B ISDN (nawet bez kompresji) w
    zupełności mi wystarcza.

    > Teoria to teoria. Rzeczywistosc jest inna. Sprawdz jak wyglada
    > rzeczywistosc i dopiero pisz o teorii.

    Rzeczywistość jest taka, że na podstawie tej teorii zbudowano m. in.
    system telefonii, która jakoś działa mimo braku wycinania rozmów
    USA-Polska :P

    --
    I waited and waited and when no message came I knew it must be from you.