  • Data: 2002-10-31 09:47:45
    Temat: Re: Prosba do adminow firewalli
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    > nie bardzo, bo userzy P2P przeniosą się bezpośrednio do operatorów
    > (posiadających własną sieć szkieletową a nie wykupujących 2Mbps od
    > kogoś innego) i tyle będzie z małych providerów, a ja powiem jedynie:
    > A NIE MÓWIŁEM :-)

    to nie takie proste. Koziorze pyszcza na lewo i prawo ze przeciez placa 50
    zl na miesiac i ma dzialac super, ale tak naprawde jakby mieli placic
    3000zl/mc to poprostu nic by z tego nie wyszlo. Nawet jakby mieli pojedynczo
    wykupywac neostrade to 95% by tego nie zrobila z powodow ceny.
    Znam taka jedna siec (wspolnota mieszkaniowa) wymyslili ze oni sami sobie
    internet podlacza zbuduja siec i beda jakas pracownica TPSA "zalatwi" im
    lacze od tpsa... no coz maja neostrade.... owszem jakies 30zl/mc, ale -
    pada im to co chwile a do tego maja ZAPISY na to kto kiedy moze sciagac...
    bo jak sie okazuje administracja nawet bylejakim laczem wymaga umiejetnosci.

    Marcin