  • Data: 2002-10-31 08:22:54
    Temat: Re: Prosba do adminow firewalli
    Od: c...@-...mediaport.-to-tez-wywal-.pl szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 27 Oct 2002 07:57:52 +0000 (UTC), "Marcin Kuczera"
    <m...@n...net> wrote:

    >Panowie, prosze nie blokujcie portow 1214 dla Kazaa bo to nie ma
    >najmniejszego sesnu.
    >Nowe scierwo znajdzie sobie jakis wolny port i w ten sposob mialem dzisiaj
    >przypadek ze koles ciagnal z portu 23 czym rozwalil mi polityke kolejek dla
    >polaczen interaktywnych.

    nowe scierwo daje sie lekko oglupic, jezeli bedziesz mial zablokowany
    zakres: 217.116.226.0/24

    kto zyw, powinien sobie dopisac ta klase do regulek firewalla...
    nie spowoduje to co prawda pozbycia sie calkiem klopotu, ale
    uniemozliwi najnowszej kaazie update'owania listy wezlów sieci - co
    przy instalowaniu programu oznacza jego bezuzytecznosc...
    natomiast faktem jest, ze jak taki kazaa2 chodzi w sieci juz od
    dluzszego czasu, to ciezko bedzie z nim walczyc (bo program-klient ma
    juz zebrane sporo informacji o wezlach)

    --
    stary sig'98 | _| , | , | '_| ||___ #poznan #fidonet 2:482/64