-
X-Received: by 2002:a81:5583:: with SMTP id j125mr12478204ywb.497.1575043334389; Fri,
29 Nov 2019 08:02:14 -0800 (PST)
X-Received: by 2002:a81:5583:: with SMTP id j125mr12478204ywb.497.1575043334389; Fri,
29 Nov 2019 08:02:14 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!proxad.net!feeder1-2.proxad.net!209.85.160.216.MISMATCH!g
89no590400qtd.0!news-out.google.com!o19ni494qtr.1!nntp.google.com!g89no590392qt
d.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Fri, 29 Nov 2019 08:02:13 -0800 (PST)
In-Reply-To: <qrqn9u$77u$1@news.icm.edu.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=24.77.110.106;
posting-account=jnRHMAoAAACB5EawItMhNTZMy_yOF2XE
NNTP-Posting-Host: 24.77.110.106
References: <5de015bf$0$31099$65785112@news.neostrada.pl>
<5de0dfd4$0$557$65785112@news.neostrada.pl>
<qrqn9u$77u$1@news.icm.edu.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <a...@g...com>
Subject: Re: Propozycje zmian warunków technicznych obejmujacych pionowe znaki
drogowe
From: s...@g...com
Injection-Date: Fri, 29 Nov 2019 16:02:14 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2667294
[ ukryj nagłówki ]On Friday, 29 November 2019 03:10:24 UTC-6, BaX wrote:
> Użytkownik "T." <k...@i...pl> napisał w wiadomości
> news:5de0dfd4$0$557$65785112@news.neostrada.pl...
> >W dniu 2019-11-28 o 19:45, ąćęłńóśźż pisze:
> >> http://kongresdrogowy.pl/files/upload/4SFD_14_LKorna
lewski.pdf
> >
> > Jak nie będzie znaków przed garbami to zarobią mechanicy :-)
> > A dodanie tła fluorescencyjnego na znakach wyznaczających przejście dla
> > pieszych spowoduje, że na filmikach nie będzie róznic między nami a Rosją
> > :-)
> >
> Wczoraj pokazywali jak radzą sobie z problemem olewania przejść na Tajwanie
> chyba. Malują pasy na przejściach 3D, z pozcji kierowcy wyglądają jak leżace
> betonowe płyty.
Gdzies widzialem garby dynamiczne. dla wolnej jazdy prawie plaskie, dla szybkiej
twarde i wypukle.
Ale i tu mam mieszane uczucia. Juz lepiej jak pirat jedzie a nie leci, bo jak jedzie
to jakos hamowac moze...
Następne wpisy z tego wątku
- 29.11.19 17:44 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
Najnowsze wątki
- 2025-03-01 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2025-03-01 Chrzanów => NodeJS Developer <=
- 2025-03-01 Warszawa => Gen AI Engineer <=
- 2025-03-01 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-03-01 Kraków => Technical Team Leader (Clojure, Java) <=
- 2025-03-01 Zrobił TV OLED z TV LCD
- 2025-03-01 Gdynia => Sales Executive / KAM <=
- 2025-03-01 Błonie => Sales Specialist <=
- 2025-03-01 Ryga => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i Kad
- 2025-03-01 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-03-01 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2025-03-01 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-03-01 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2025-02-28 Chrzanów => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-28 Warszawa => Java Full Stack Developer (Angular2+ experience) <=