  • 61. Data: 2011-10-05 17:31:43
    Temat: Re: Propozycja nie do odrzucenia z ITD?
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-10-05 17:02:06 +0200, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> said:

    > Poniżej w tym wątku napisałem, jak prawidłowo z zgodnie z prawem
    > powinna wyglądać korespondencja

    I niczym nie rożni się to od odpowiedzenia na te proste pytania - ITD
    ma prawo zapytać czy to ty, czy ktoś inny, czy żadne z powyższych.

    --
    Bydlę

  • 62. Data: 2011-10-05 17:35:39
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-10-05 17:22:34 +0200, "Robert_J" <d...@o...pl> said:

    > A co w tym dziwnego?

    Bo jest dziwne - nie podnosił tego w swoim zeznaniu, czyli doskonale
    wie kto to był...
    ;>

    > Jak ktoś pomyka tylko w niedzielę do kościólka to faktycznie może
    > pamiętać gdzie kiedy był nawet rok do tyłu ;-)).

    Tego też nie wiemy - możemy tylko stawiać kokosy przeciw porzechom, że
    nie było to przed lipcem br.

    > Ale np. ja miałbym poważny problem z odtworzeniem trasy przejazdu
    > nawet sprzed kilku dni...

    OK, zróbmy test:

    dostajesz papier, że 9 dni temu przekroczyłeś prędkość w Zamościu.

    I co, wciąż nie wiesz?
    ;-)))

    --
    Bydlę

  • 63. Data: 2011-10-05 17:43:19
    Od: Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    W dniu 2011-10-05 17:31, Bydlę pisze:

    > I niczym nie rożni się to od odpowiedzenia na te proste pytania - ITD ma
    > prawo zapytać czy to ty, czy ktoś inny, czy żadne z powyższych.

    Prawda. Mają pełne prawo robić to w ten sposób. Jako urząd państwowy
    powinni jednak dochowywać wszelkiej możliwej staranności i czytelności
    przesłanek działań. Zwłaszcza, że pismo kierują do osoby, która ma
    status świadka.

    W tej chwili forma jest gorsza niż straży miejskiej. To smuci.

  • 64. Data: 2011-10-05 17:49:59
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Artur Maśląg"

    > Pisałem już, byś nie brał tego tak osobiście. Idź do tego sądu
    > i udowodnij, że jesteś uczciwy itd.

    Proponuję pismo poniższej treści rozesłać do wszystkich Polaków:

    W dniu 05.10.2011r. zarejestrowaliśmy urządzeniem FotoBlood KX5200
    morderstwo z premedytacją

    - jeśli przyznaje się Pan/Pani do winy proponujemy 25 lat więzienia
    - jeśli nie potrafi Pan/Pani wskazać osoby na zdjęciu proponujemy 15 lat
    więzienia za ukrywanie sprawcy
    - jeśli nie wskazuje Pan/Pani nikogo proponujemy 300zł mandatu.

    Wrrrrr...

  • 65. Data: 2011-10-05 17:54:57
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 05/10/2011 12:21, Franc wrote:

    > :-)
    > Policjant zatrzymuje na gorącym uczynku - pokazuje Ci dowód np. w postaci
    > pomiaru prędkości. Przekroczyłm, wysuszył - moja wina, przyjmuję mandat.

    Skąd wiesz, że mierzył twój samochód? Przecież mógł ten obok.

    "Moja wina, przyjmuję mandat". Taka jest teoria, a w praktyce pytam na
    PMS czy nie da się pomęczyć ich o homologacje kompresora do pompowania
    kół w radiowozie, to może sprawa się przedawni i nie zapłace.

    > Powtórzę moje motywy - żeby były czytelne.
    > Skoro mają moje zdjęcie (albo mojego samochodu), to niech je dołączą do
    > wezwania jako dowód samego przekroczenia. Przelew pójdzie jeszcze tego dnia
    > na stosowne konto.

    To może napisz do nich i poproś o zdjęcie, zamiast jęczeć w internecie.
    Na pewno prześlą, to będziesz mógł zapytać czy aby to zdjęcie na pewno
    jest ze sprawnego urządzenia i czy mają homologację na farbę, jaką
    pomalowali maszt.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 66. Data: 2011-10-05 17:56:34
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 05/10/2011 11:29, AZ wrote:

    > Zaraz Ci Artur z kamilem wytlumaczy, ze nie masz pojecia o funkcjonowaniu
    > nowoczesnego spoleczenstwa. Wladza chce przeciez dobra obywateli, wiec
    > nie do pomyslenia jest zeby mogla kogos naciagnac na kase.

    Krzycz, tup nóżkami, faktów nie zmienisz.

    Ale całkowicie rozumiem tę argumentację, też pożyczam samochód 14
    znajomym i 7 członkom rodziny. Czasami nawet przesiadamy się kilka razy
    dziennie i nie ma szans ustalić, kto dwie soboty temu jechał na ryby na
    mazury.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 67. Data: 2011-10-05 18:04:33
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "kamil"

> [...]
    > internecie. Na pewno prześlą, to będziesz mógł zapytać czy aby to
    > zdjęcie na pewno jest ze sprawnego urządzenia i czy mają homologację

    Nie kombinuj jak koń pod górkę, tylko postaw się w sutuacji gdy za dwa
    miechy dostaniesz jakieś podobne pisemko i za cholere nię będziesz umiał
    sobie przypomnieć gdzieś wtedy był. Jeszcze inna sprawa jak dostaniesz
    lampą po oczach to może i zapamietasz, ale nowszy sprzęt to nawet nie
    błyska.
    Każdy mądrala jak widzę, gdy go sprawa nie dotyczy - same ideały aż się
    żygać chce od tej słodkości.

  • 68. Data: 2011-10-05 19:06:08
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 05 Oct 2011 11:50:18 +0200, Artur Maśląg <f...@p...com>
    wrote:

    >Czyli jak zwykle. Wiem, że mnie złapali, ale zakładam, że to oni są
    >nieuczciwi i nic mi nie udowodnią.

    Wiem, nie wiem. Moim autem jeździ jeszcze jeden kierowca, nie mam
    obowiązku prowadzenia ewidencji przebiegu pojazdu. Nie pamiętam, tak
    po prostu, po ludzku.
    ITD postępuje gorzej od straży miejskich/gminnych. Te chociaż
    przesyłają w korespondencji kawałek fotki.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 69. Data: 2011-10-05 19:14:36
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 05 Oct 2011 15:34:13 +0200, Artur Maśląg <f...@p...com>
    wrote:

    >Idź do tego sądu
    >i udowodnij, że jesteś uczciwy itd.

    To ITD ma mi udowodnić winę, a nie przesyłać pisemka, w których na
    podstawie rzekomo zarejestrowanego wykroczenia, namawiają mnie do
    wpłaty do budżetu określonej kwoty.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 70. Data: 2011-10-05 19:25:07
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 5 Oct 2011, Franc wrote:
    [...do Artura...]
    > Ty też zapłacisz, jak Ci ktoś prześle wezewanie do uregulowania 200 zł bo
    > "coś tam-coś tam"? czy będziesz jednak oczekiwał dowodu, że te pieniążki
    > się należą?

    Pomijając szczegół taki że procedura karna i cywilna się miejscami
    różnią, jest możliwy taki scenariusz, że dowodu nie dostanę, za
    to pozew sądowy i owszem.
    A dowody do procesu (pozwu) :>, nie do wezwania do zapłaty.
    Tu problem sprowadza się do faktu, że nieprzyjęcia mandatu nie
    da się "wycofać" (a cywilny dług spłacić - jak najbardziej),
    dlatego trudno porównywać.
    Wnioskuję o uchylenie przykładu ;) (bo jest nieadekwatny)

    > Powtórzę moje motywy - żeby były czytelne.
    > Skoro mają moje zdjęcie (albo mojego samochodu), to niech je dołączą

    A oni nie chcą i mówią że "nie muszą".
    Dura lex...
    (BTW: jak widać, "obyczaje policyjne" uzyskują wysokie notowania
    obywatelskie)

    pzdr, Gotfryd