  • Data: 2011-10-13 12:35:30
    Temat: Re: Propozycja nie do odrzucenia z ITD?
    Od: Arek <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-10-07 11:19, kamil pisze:

    > Sytuacja 1:
    >
    > Zapisuję się do klubu golfowego, gdzie wpuszczają tylko w odpowiednim
    > stroju. Zakładam trampki i ortalionowy dres, po czym mam pretensje, ze
    > ochrona nie chciała wpuścić.
    >

    > Sytuacja 2:
    >
    > Zdaję egzamin na prawo jazdy i wsiadam do samochodu godząc się na
    > przepisy ruchu drogowego, po czym jęczę że ktoś te przepisy chce ode
    > mnie egzekwować.
    >
    > Znajdź 3 różnice.

    Proszę bardzo:
    1. W trampkach nie wpuszczą mnie na teren klubu
    2. Klub golfowy nie wyśle mi kary nie przedstawiając dowodu
    3. Opłata członkowska w klubie golfowym jest nieporównywalnie mniejsza
    4. Klub golfowy nie wyśle mi kary za niepopełnione złamanie prawa/regulaminu

    Teraz zasadnicze pytanie, jakie koszty powodują, że nie wysyłają zdjęć?
    1. Koszt wydruku - niewielki pewnie kilka groszy za zdjęcie
    2. Koszt obróbki - bardzo wysoki (ok 50pln za zdjęcie), dodatkowo spora
    część zdjęć nie nadaje się na mandat bo nie spełnia odpowiednich wymogów

    Więc z czego lepiej zrezygnować, aby FR nie zaczęły bankrutować (tak
    przypadki bankructwa się zdarzały, gdy kierowcy zaczęli jeździć zgonie z
    przepisami).

    Reasumując, to jest zwykłe dziadostwo. ITD nauczone doświadczeniami
    Białego Boru i innych postanowiło położyć łapę na tę kasę, oczywiście
    nie popełniając tych samych błędów. Pomoc TVN zagwarantowała społeczne
    poparcie.

    A.