  • Data: 2011-10-15 09:49:26
    Temat: Re: Propozycja nie do odrzucenia z ITD?
    Od: to <t...@x...abc> szukaj wiadomości tego autora

    begin Artur Maśląg

    > Otóż to.

    Otóż co?

    > A skąd. Byłeś kiedykolwiek w sądzie jako świadek?

    Wiesz co to jest "istota prawa"? Niekoniecznie to, co się dzieje w
    pierwszej instancji, gdzie wiarygodność jednego policjanta/strasznika
    liczy się często za 10 normalnych świadków.

    > Pokrzykuj, potup. Masz jeździć zgodnie z przepisami i tyle.

    Nie potrafisz odpowiedzieć na jedno, proste pytanie? Powtórzę: na jakiej
    podstawie mam zdecydować czy przyjmuje mandat za wykroczenie rzekomo
    popełnione np. miesiąc temu, skoro jedyne co mam, to stwierdzenie
    jakiegoś urzędnika, który za owo stwierdzenie nie ponosi w praktyce
    żadnej odpowiedzialności?

    > Nie potrzeba
    > żadnego zdjęcia by udowodnić popełnienie wykroczenia.

    Potrzeba, jak nie ma świadków, a nie słyszałem jeszcze, żeby fotoradar
    zeznawał w sądzie.