  • Data: 2011-10-09 19:33:57
    Temat: Re: Propozycja nie do odrzucenia z ITD?
    Od: 'Tom N' <n...@1...dyndns.org.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Bydlę w <news:j6sl3q$5t8$2@cougar.axelspringer.pl>:

    > I jaki masz problem?
    > Zeznajesz komu powierzyłeś pojazd - zgodnie z prawem.

    Dnia 9 września 2011 o godzinie 14:35 czyli 87 minut przed wskazywanym przez
    Państwa terminem zarejestrowania wykroczenia powierzyłem kluczyki i dowód
    rejestracyjny wraz z dowodem opłacenia składki OC _szufladzie_ i udałem sie
    na drzemkę poobiednią. Drzemkę zakończyłem o godzinie 17:15 (akurat sie
    Teleexpress kończył), a o 18:29 odebrałem powierzone _)szufladzie_ kluczyki
    i dokumenty.

    --
    Tomasz Nycz