  • Data: 2011-10-05 14:55:40
    Temat: Re: Propozycja nie do odrzucenia z ITD?
    Od: Franc <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 05 Oct 2011 14:47:03 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

    > Sytuacja wcale nie jest absurdalna, a wręcz typowa. Zarejestrowano
    > wykroczenie, a Ty chcesz przed ewentualną decyzją sprawdzić jakie
    > mają dowody, czy im się przypadkiem udało i jakie masz szanse na
    > uniknięcie odpowiedzialności.

    Nie, sytuacja jest absurdalna. To ITD twierdzi, że zarejestrowała
    wykroczenie. Podpiera się tym "zarejestrowaniem" i chce, aby wykonał pewne
    czynności, które mają skutki finansowe dla mojej osoby (dla mojej rodziny).
    Bardzo chcę więc zobaczyć ten "zarejestrowany dowód". Jeżeli zobaczę i
    będzie tam, że było tak jak piszą, to grzecznie zapłacę. Nie potrzebuję do
    tego uruchamiana III władzy w Polsce.

    Tak, uważam, że mam prawo krzyknąć "sprawdzam". Jeżeli uważasz, że każdy
    który chce "sprawdzić" robi to w celu uniknięcia odpowiedzialności, to mi
    ręcę opadają.

    --
    Franc