  • Data: 2011-12-27 23:03:51
    Temat: Re: Propozycja nie do odrzucenia !
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 27 Dec 2011 23:16:56 +0100, JoteR napisał(a):

    > Pisałem o najtańszym pakieciku rzędu 25MB za 5 zł.

    Ale skonczylo sie na takim za 16 :-)

    W Play teraz to mozliwe, dawniej chyba niekoniecznie.
    A w Erze za 5zl nie mozna, trzeba za 9.

    > No i niektórzy płacą wg cennika - kilkaset zł. ;->

    Jak im operator nie potrafi dostarczyc dobrego produktu, to niech sam placi
    :-)

    > To akurat nie do wątkotwórcy i jego enigmatycznego znajomego, tylko bardziej
    > ogólna refleksja, sprowokowana stwierdzeniem, że jak ktoś ma Androida, to ma
    > blokować. IMHO dziwne podejście i tyle.

    A potem sie okaze ze placa 5zl a internetu nie maja, bo im telefon w dwa
    dni po pierwszym zzera :-) Albo co gorsza po 3 miesiacach telefon sie
    zawiesi, bo upgrade wymaga 40MB :-)

    J.